29 Eylül 2008 Pazartesi

İyi Bayramlar..

Bu bayram sabahı da hep birlikte güzel bir kahvaltı yapacağız; babam, annem, bahrim ve ben.
Bu bayram ilk önce babaannemle, halamı ziyaret edeceğiz.
Dayımlara, amcamlara, teyzeme gidip, ekmek kadayıfı, baklava, börek yedikten sonra şiştik diye hayıflanacağız.
Bu bayram Yudum, Didem, Efe ve ben Ankara’da kalanlar olarak gezip, tozacağız.

Ama bu bayram sabahı ben Bahçeli’de olmayacağım, kapı sabahın erken bir saatinde çaldığın da yataktan fırlamayacağım.
Daha gözümü açar açmaz dedemin elini öpemeyeceğim.
Düzinelerce tabağa hızla baklava börek yerleştirirken, içerdekilerin kaç kişi olduğunu hesaplamama da gerek kalmayacak.
Akşamın ilerleyen saatlerinde dedemle sürpriz yapabilecek misafirlerin listesini gözden geçirdikten sonra, dedemin belki birileri daha gelir diye içinde hafif bir endişeyle gidip pijamalarını giymesine destek vermeyeceğim.

Çünkü sen gittiğinden beri o eski kalabalık yok dede.Sensiz 3. bayram oldu diyemem ben. Çünkü artık bayram benim için “eskisi gibi olmayan bir şey” demek.Seni her gün olduğundan daha çok özlemek demek.

Herkese iyi bayramlar.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi bayramlar mervemmmm

earwen dedi ki...

ay didem beeen aek olan

Quaim dedi ki...

İyi bayramlar sizede hepimizde

Adsız dedi ki...

Size seçtiğiniz herhangi bir ülkede, kişisel iş başlatmak için herhangi bir miktar kredi yeteneğine sahiptir, bu nedenle herhangi bir ülkeye seyahat için vize gerekirse, lütfen bu e-postayı başvurun: visaagency040@gmail.com ya da bir kredi ihtiyacınız varsa başlamak için finance_institute2015@outlook.com: kişisel şirket kadar lütfen bu e-postayı temas

Firmamız bu bilgi feryat uzmanlaşmış.
(1) denizaşırı seyahat için vize veriyoruz.
(2) Biz bireye% 2 faiz oranıyla kredi, kişisel iş başlatmak için vermek.
(3) kara mallarını sigorta.
(4) ev mallarını sigorta.
(5) oluşturmak ve aylık taksit ödeyerek bireysel ucuz miktarda dışarı satış.