7 Eylül 2008 Pazar

B&C Hair Design



Aralık 29 2007’den beri kestirmediğim rapunzel saçlarımdan nihayet bir nebze de olsa kurtulmuş bulunmaktayım. Cumartesi günümün yarısını kuaförde geçirdiğimi saymazsak, aslında çok faydalı bir eylem oldu. Kuaförümüz Bilkent ‘de ;B&C Hair Design.. Ben C si için gidiyorum oraya, yani Caner Abi (ağabey mi yazmalıydım Didem?) sebebiyle. Kendisi, saçları konusunda epey macera yaşamış benim için ideal bir kuafördür. Zira ne istediğinizi dinler, asla kendi kafasına göre takılmaz.

Benim için neden vazgeçilmez olduğunu biraz daha açıklayıp, maddeler halinde saymam gerekirse..

- omuz hizasındaki saçlarınızı azıcık ucundan aldırmaya diye gidip küt saçlarla ayrıldığınız kuaförlerden değildir Caner Abi..
- Herhangi bir saç bakım ürünün ne denli faydalı olduğuna dair bitmez tükenmez konferanslar dinlemek zorunda kalmazsınız.
- Saçlarınızı kötülemez.(“ayyyyy en son nerde kestirdin iğrenççç olmuşsun” falan demez)
- Yavşak kuaförlerden değildir.
- Hayatımda her kuaförden duyduğum “ay saçına gölge yapalım sana çok gider” cümlesini kurmadığı için, bana göre 1 numaradır.

Belki biraz tuzludur ama benim gibi yılda bir, bilemedin iki kere saç kestiren ve saçlarını boyatmayan bir şahsın yıllık bütçesinde herhangi bir eksilmeye neden olmaz.

Diğer taraftan saçlarımın kesilmesi için saatler süren bekleme esnasında kuaförümüze gelen yeni nesil sevgili kız kardeşlerimin ne denli değişik olduğuna da tanık oldum. Bir kere içeri saçları fönlü ya da maşalı olmadan iki şahsiyet teşrif etti o da kız kardeşim ve bendik. Her biri ya maşalı ya fönlü bir gün öncesinden ,ya da sabahtan yapılmış saçları ile arz-ı endam ettiler(öyle ki saçları biraz önce yapılmış birine gidip sizin ne yapılacaktı diyen çırak çocuklar oldu), hepsi sanki takılmış bir kaset edasında yaya yaya konuştular, her birinde herhangi bir markanın en vurgulayıcı en ben ben diyen herhangi bir parçasından en az bir adet mevcuttu,en beğenmediğimde gucci bel çantası ve kocaman gümüş bir melek üstüne altın az kocaman bir melek kolyesi:) takmayın bunları kötü duruyor..

Sonuç olarak saçlarımı beğendim. Sanki bana daha olgun bir hava verdi. Seneye kadar kuaförden bahseden bir yazı yazmam artık.Esen kalın.

4 yorum:

cnr dedi ki...

ben memnun kaldıgınız saclarınızı yapan bırı olarak sızı merak ettım.tum bu guzel yorumlarınız ıcın tesekkurler. caner

Adsız dedi ki...

Ankarada üniversite öğrencisiyken bir arkadaşım sayesinde keşfettim orayı. Şimdi 2 senedir izmirdeyim ve bu şehirde kuaför olayı çok feci durumda. sadece 1 kez gidebildim 2 sene içinde B&C'ye. Şuan izmirde sayemde herkes Bilkent B&C biliyor! Cidden ben Caner bey'e yalvarıyorum,İzmir'de bir şubesini açsın!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! şimdiden müşteri potansiyeliniz hazır!!!!!!! 1saç kestirmeye Ankraya gelemiyorum:)
İzmire gelirseniz emin olun 1 numara olursunuz çünkü hem çok başarılısınız,hemde izmirde 1 tane düzgün kuaför yok..
ipek

Adsız dedi ki...

İZMİRDE ŞUBE AAAAÇIIINN!
:)

Adsız dedi ki...

Bu Asa sigorta şirketi olduğu için, tüm özellikleri riayet türünü sigorta, biz de çalışmak için denizaşırı veya kişisel iş için seyahat için vize dışarı sigortalamak ne, sen biz kişisel şirket kurmak için ülkeden dışarı seyahat etmek bir kredi ihtiyacınız varsa herhangi yerleşmek için seyahat etmek size kişisel vize veya aile vizesi sağlamak için yetenekli Seçtiğiniz ülke. Firmamız size 28 yıl Maximo süresi geri ödeme için bir emlak inşa, bu yüzden eğer ilgilendi, lütfen şimdi uygulayabilirsiniz.

Size seçtiğiniz herhangi bir ülkede, kişisel iş başlatmak için herhangi bir miktar kredi yeteneğine sahiptir, bu nedenle herhangi bir ülkeye seyahat için vize gerekirse, lütfen bu e-postayı başvurun: visaagency040@gmail.com ya da bir kredi ihtiyacınız varsa başlamak için finance_institute2015@outlook.com: kişisel şirket kadar lütfen bu e-postayı temas

Firmamız bu bilgi feryat uzmanlaşmış.
(1) denizaşırı seyahat için vize veriyoruz.
(2) Biz bireye% 2 faiz oranıyla kredi, kişisel iş başlatmak için vermek.
(3) kara mallarını sigorta.
(4) ev mallarını sigorta.
(5) oluşturmak ve aylık taksit ödeyerek bireysel ucuz miktarda dışarı satış.

Eğer ev veya aylık taksit ödeyerek herhangi bir emlak satın almak istiyorsanız, firmamız herhangi bir sorun olmadan seçtiğiniz herhangi bir süre ve seçtiğiniz herhangi bir ülkedeki bir tane almak için yeteneğine sahiptir.