29 Eylül 2008 Pazartesi

Fiyat da neymiş dert değil:)


Bugün satılan herşeyi satın aldım, satın alamayacaklarım için teklif verdim.. Yine bir alışveriş çılgınlığı, yine bir beni tutun nidaları, hapse düşeceğim kredi kartları borçlarımdan diye çığlıklar atan bir ben.. Peki bütün bunlar neden oluyor? Beynimin sol tarafı henüz sağlıklı çalışmıyor arkadaşlar. Bu da fiyat denen küçük ayrıntının dikkatimi çekmediği anlamına geliyor. Hiç abartmıyorum bugün miniminnacık bir yangın tüpünü kırmızı kırmızı çok güzel bulduğumdan almak istedim. Almadım tabi. Yok daha neler. O kadar da uzun boylu değil yahuuu! (Bu kısmı eğer hocanız olduysa Pembegül Balta tonlamasıyla söyleyin).


Yani aslında ben bugün daha çok ihtiyacım olmayan şeylere yönelmeye müsaittim. Ama beynimin mantıklı kararlar veren sol tarafı aktif olmasa da sol kolum Bahar’ım benimleydi.Sonuç: hafif hasarla atlatılmış bir gün. Evet fotodaki çizmeleri de aldım. Peter Pan’a benzedim sanki. Ama ben severim Peter’ı. İhtiyacım olmayan şeyleri satın alma güdümü ise Koçtaş’ta evimize paspas, banyo aksesuarı v.b. almakta olan anneme eşlik ederek bastırdım. Rahatladım. Yarın belki kredi kartımı olmadık bir yere saklaması için Bahar’a teslim eder, sonra da kendim olmadık bir yere giderim. Belki ramazandan sonra benim alışveriş orucuna girmem gerekir. Amin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Size seçtiğiniz herhangi bir ülkede, kişisel iş başlatmak için herhangi bir miktar kredi yeteneğine sahiptir, bu nedenle herhangi bir ülkeye seyahat için vize gerekirse, lütfen bu e-postayı başvurun: visaagency040@gmail.com ya da bir kredi ihtiyacınız varsa başlamak için finance_institute2015@outlook.com: kişisel şirket kadar lütfen bu e-postayı temas

Firmamız bu bilgi feryat uzmanlaşmış.
(1) denizaşırı seyahat için vize veriyoruz.
(2) Biz bireye% 2 faiz oranıyla kredi, kişisel iş başlatmak için vermek.
(3) kara mallarını sigorta.
(4) ev mallarını sigorta.
(5) oluşturmak ve aylık taksit ödeyerek bireysel ucuz miktarda dışarı satış.