12 Eylül 2008 Cuma

Best Relaxing Classics 100.



Üniversite de kısacık çalışmalarımı uzun soluklu kılabilecek, dikkatimi dağıtmayacak, hatta mucizevi bir şekilde dikkatimi toplayacak bir müzik, bir şarkıcı, bir cd arıyordum ki, birden şu hani D&R ya da benzeri yerlerde indirimli Cd’ler bölümünden satın aldığım BEETHOVEN Cd’si kurtarıcım oldu. Söz konusu CD’nin toplam süresi 56 dakika olup o cd bitene kadar masadan kalkmayan mucizevi bir yaratığa dönüşmüştüm zamanla:) Hatta bu Beethoven Cd’si eşliğinde bir kısa filmim bile vardı çalışırken.. Sonra Grafiker Kardeşim Bahar onu çizgi film olarak da çizmiş, pek başarılı olup ona şu sitede yer bile verilmişti.(bknz:http://blog.lib.umn.edu/jrock2/tulip/2007/10/dijital_pasaj_baskent.html
) Ve ben en çok Piona Sonata No:14 ‘MOONLİGHT’ı severdim. Daha sonra sadece ders çalışırken dinlediğim Beethoven sayesinde klasik müzik sever olmadım belki tam anlamıyla ama özellikle zaman zaman kafamı toplamak ya da sözsüz bir şeyler dinlemek istediğim de tercihim klasik müzik oldu. Şu ara favorim Best Relaxing Classics 100. Beni ders çalışmaya alıştıran muhterem merhum Beethoven Amcam’dan, Shostakovich’e, Schumann’dan Handel’e, Llyod’a, Mozart’a kadar bir çok ismin çaldığı, bestelediği, arada bir birilerinin söylediği (ki bana Mehmet’le CSO konserlerinde solistler çıktığında kıkır kıkır gülmekten ölüşümüzü hatırlattır) bu 6 CD hem de tek albüm fiyatına.. (Televizyonda sürekli bir şeyler satan Sahrap Soysal’a döndüm niyeyse)Herneyse Ben zaten her şeyin bir araya toplanmışını severim,bu Cd’ ye de bayıldım. Özellikle “aa ben bu melodiyi nerde duymuştum?, aa bu hangi filmindi?” deyip bestecilerini keşfetmek çok keyifli. Bu Cd de favorim ise 3. Cd Relaxing Film Classics’deki American Beuty’nin Any Other Name’i…aynı tarzda Best Jazz 100 gibi bir cd de aldım ama sanırım jazz anlayışımla bu cd pek uyuşmadığından pek ısınamadım zira ben jazzın sözlüsünü severim..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu Asa sigorta şirketi olduğu için, tüm özellikleri riayet türünü sigorta, biz de çalışmak için denizaşırı veya kişisel iş için seyahat için vize dışarı sigortalamak ne, sen biz kişisel şirket kurmak için ülkeden dışarı seyahat etmek bir kredi ihtiyacınız varsa herhangi yerleşmek için seyahat etmek size kişisel vize veya aile vizesi sağlamak için yetenekli Seçtiğiniz ülke. Firmamız size 28 yıl Maximo süresi geri ödeme için bir emlak inşa, bu yüzden eğer ilgilendi, lütfen şimdi uygulayabilirsiniz.

Size seçtiğiniz herhangi bir ülkede, kişisel iş başlatmak için herhangi bir miktar kredi yeteneğine sahiptir, bu nedenle herhangi bir ülkeye seyahat için vize gerekirse, lütfen bu e-postayı başvurun: visaagency040@gmail.com ya da bir kredi ihtiyacınız varsa başlamak için finance_institute2015@outlook.com: kişisel şirket kadar lütfen bu e-postayı temas

Firmamız bu bilgi feryat uzmanlaşmış.
(1) denizaşırı seyahat için vize veriyoruz.
(2) Biz bireye% 2 faiz oranıyla kredi, kişisel iş başlatmak için vermek.
(3) kara mallarını sigorta.
(4) ev mallarını sigorta.
(5) oluşturmak ve aylık taksit ödeyerek bireysel ucuz miktarda dışarı satış.

Eğer ev veya aylık taksit ödeyerek herhangi bir emlak satın almak istiyorsanız, firmamız herhangi bir sorun olmadan seçtiğiniz herhangi bir süre ve seçtiğiniz herhangi bir ülkedeki bir tane almak için yeteneğine sahiptir.