24 Eylül 2008 Çarşamba

Ama, ama..

Şimdi bizim işte eğer hakim size bir hafta aralıkla duruşma günü veriyorsa bilin ki kafasında bir planı vardır, davayı bitirecektir, ha iyi mi kötü mü orası bir muamma, e birazda hünerli dilinize bağlı.. Bugün de böyle kısa aralıklı bir duruşmadayım. Biliyorum hakim hanım davayı reddedecek, ben davacıyım, bu da durumun aleyhime olduğu anlamına gelir. Ki beklediğim gibi oldu, davamı reddetti.( hoca 1 verdi gibi, ben 1 almadım, yani davayı kaybetmedim, o reddetti.) “Davanın reddine” der demez hakim, ben de “ama efendim teknik bir konu, bilirkişiye vermeniz gerekirdi ”diye konuşmaya başladım. Sonra düşündüm de işe yeni başladığımda karar verildikten sonra konuşup duran, sızlanan avukatların bu hareketine hiçbir anlam veremez, hatta onları kırmızı kart gösteren hakeme, penaltıya itiraz eden futbolcular gibi görürdüm. Ben şimdiye kadar kırmızı kart gösteren bir hakemin, bağırıp çağıran bir futbolcunun bu hareketi neticesinde “ aa haklısın oğlum, çok affedersin” diyerek, kartını cebine soktuğunu görmedim. Aynı şekilde hakimin kararına itiraz eden birine “evet avukat hanım, nasıl yaptım bu hatayı, iyi ki söylediniz” diyen bir hakime de rastlamadım. Herhalde ben her gün annesine söylenip yine her geçen gün ona daha çok benzeyen kızlar gibi oldum. Ben zaman zaman “Bu iş bana göre değil” dedikçe, daha çok avukat oluyorum belki de.. Neyse fazla da üzülmenin anlamı yok, davayı kaybettim ama temyiz hakkını kazandım ne de olsa:)

4 yorum:

earwen dedi ki...

insanın kendini bilmesi güzel tabi..bir de aferin bak birşeyin farkına varmışsın bu meslek sayesinde ne güzel bir çözümleme yapmışsın kutlarım..sevgilerimle hahaha:)

Unknown dedi ki...

Karar veren sen ve karşı tarafta yorum yapan, itiraz hakkını devamlı saklı tutan bi kişi ise, emin ol meslekler daha zor oluyor. En iyisi seninkisi, iyi veya kötü, doğru veya yanlış detayına girmeden son söz tek kişide.

cometa dedi ki...

hım pek anlamadım sanırıM:)

Adsız dedi ki...

Bu Asa sigorta şirketi olduğu için, tüm özellikleri riayet türünü sigorta, biz de çalışmak için denizaşırı veya kişisel iş için seyahat için vize dışarı sigortalamak ne, sen biz kişisel şirket kurmak için ülkeden dışarı seyahat etmek bir kredi ihtiyacınız varsa herhangi yerleşmek için seyahat etmek size kişisel vize veya aile vizesi sağlamak için yetenekli
Seçtiğiniz ülke. Firmamız size 28 yıl Maximo süresi geri ödeme için bir emlak inşa, bu yüzden eğer ilgilendi, lütfen şimdi uygulayabilirsiniz.

Size seçtiğiniz herhangi bir ülkede, kişisel iş başlatmak için herhangi bir miktar kredi yeteneğine sahiptir, bu nedenle herhangi bir ülkeye seyahat için vize gerekirse, lütfen bu e-postayı başvurun: visaagency040@gmail.com ya da bir kredi ihtiyacınız varsa başlamak için finance_institute2015@outlook.com: kişisel şirket kadar lütfen bu e-postayı temas

Firmamız bu bilgi feryat uzmanlaşmış.
(1) denizaşırı seyahat için vize veriyoruz.
(2) Biz bireye% 2 faiz oranıyla kredi, kişisel iş başlatmak için vermek.
(3) kara mallarını sigorta.
(4) ev mallarını sigorta.
(5) oluşturmak ve aylık taksit ödeyerek bireysel ucuz miktarda dışarı satış.

Eğer ev veya aylık taksit ödeyerek herhangi bir emlak satın almak istiyorsanız, firmamız herhangi bir sorun olmadan seçtiğiniz herhangi bir süre ve seçtiğiniz herhangi bir ülkedeki bir tane almak için yeteneğine sahiptir.