2 Ekim 2008 Perşembe

Bir garip haller içinde..

Üzerinde "Today is the tomorrow you worried about yesterday" yazan bir bardak vardı bizde.(Hoş hala var) Küçükken bu bardak bana göre geleceğin önemimi, geçmişin geçmişliğini vurgulardı. Ama akşamın bu saatinde niyeyse bugün gerçekten de yarın mı diye takılıp kaldım. Şimdi de geçmişi yaşamak kadar, yine şimdiyi kaçırıp, o an yerine geleceği yaşamak da tehlikeli bişi mi acaba?Bir şeyi olacağı günden önce yaşamak ne kazandırır ki insana?







Yol arkadaşım gördün mü duydun mu bitenleri

kıskanıyor insan bazen basıp gidenleri

yalnız aşmışız iyice üstelikte alışmışız

hiç beklentimiz kalmamış dosttan bile




ben sana küsüm aslında, haberin yok

koyup gittiğin yerde kötülük çok

kime kızayım, nazım senden başka kime geçer

benim sensiz kolum bacağım,ocağım yok


1 yorum:

earwen dedi ki...

benim de bir garip haller içinde halimmm..mervem bırak yaşa bugünü ..geleceği zaman o gün onu da yaşarsın amaan hiç bunları kendine dert etmeye değer mi..değmezzzzzz