5 Ekim 2008 Pazar

Pencereki Kadın




  • Cumayı Cumartesi gibi yaşadık.. Cumartesi günü de Pazar olmadığından tadını çıkarabildik böylece..


  • Cumartesiyi Kavak Yelleri var diye evde hiç ettik. Bir nevi Pazar gibi yaşadık.


  • Cumartesi akşam alışveriş merkezleri gezimizden dönerken Bahar'a "acaba yarını pazar gibi yaşamamak için Nada'ya mı gitsek sabah" dedim, o da "değişiklik istiyorsan illa erken kalkalım" dedi.


  • Dali'nin sergisinde penceredeki kadın da varmış. Ben o resimdeki kadınım. Bahar söyledi şimdi, çok sevindim. Bizim minik Zeynep de o resmi ilk gördüğünde "Anneeem" demişti. Hepimiz penceredeki kadınlarız aslında.


  • Babam biraz önce Bahar'ın kahküllerini kesti. Fena da olmadı hani.


  • Biz birazdan kendimizi sokaklara atacağız. Baharla Ankara'da yaşamanın İstanbul'dan daha pahalı olduğuna karar verdik. Zira bu şehirde sadece alışveriş yapılabiliyor. Taman fazla uçuk bir fikir belki. Ama biz İstanbul'da doğal güzelliklere ve sanatsal aktivitelere yönelerek alışverişle daha az ilgileneceğimizi iddia ediyoruz.


  • Biraz önce deli gibi Pinhani'nin bir şarkısını ararken, winampte aniden çalmaya başlaması işte hayatı güzel yapan.


  • Fikir uçuşması yaşadığım günlerde böyle maddelemeler yapılabilir.


  • Yarın uzun bir aradan sonra başlayan iş hayatımı, kırtasiyeden aldığım defter, ataç, kalem v.b. ile daha hafif atlatabilme şansım olduğunu umud ediyorum.

İçimde bir şey var bu akşam


Beyazlar karardı bir anda


Sen orda benim çok dışımda


Uzaklar çoğaldı bir anda.

Hiç yorum yok: