1 Ekim 2010 Cuma

To-Do List


Eylül Ayı Hedeflerim

İşsel Hedeflerim.

İş yeri masası toplanacak (Ramazan Bayramına kadar bitmeli)

Kişisel Hedeflerim

*Yeni bir kitaba başla

*Sana iyi gelecek bir film izle

*Hacettepe işini hallet. (Önceden okulla görüş)


Odasal Hedeflerim

*Kıyafet dolabını ayıkla

*Ayakkabı dolabını düzelt

*Çekmeceni düzenle.

Yukarıdaki listeyi mailimın taslağına kaydetmişim. Artık kendimden nasıl bunalmışsam? Hoş genelde notlar almayı, planlar yapmayı, uygulamakla karşılaştırınca çok daha fazla severim.

Ama bu listeye yazdıktan sonra baktın mı derseniz, hayır bakmadım.

Ama hedeflerimi ne kadarını gerçekleştirdiğimi sizinle paylaşmaktan onur duyarım.


1-)İş yeri masamı topladım. Bu basit ve kısa bir görev gibi gözükse de özetle eksik işlerimin tümünü yaptım demek. Bunu yapmış olmam; işleri sınıflandırmış olmam, bir şeyleri yazıp kaldırmış olmam, yapılacakları not etmiş olmam, çekmecelerimi düzenlemiş olmam, gereksiz kağıtları atmış olmam gibi bir çok şey demek ve kendimi bu konuda tebrik ediyorum.


2-)Kişisel hedeflerim biraz ezik gelse de; evet yeni bir kitaba başladım. "Saraydan Sürgüne" Sürüklendim, gidiyorum.Hacettepe işini hallettim, detayları sonra anlatırım. Kendime iyi gelecek bir film izledim mi? 500 days of summer tekrarları sayılır mı? Hoş o da bana pek iyi gelmez ya neyse:)


3-)Odasal hedeflerim de iş yeri masamı toplamaktan sonra dünyayı kurtarmakla eş değerde olabilecek bir hedeftir.Ve ben 2/3'ünü başararak Annem'in gözlerini yaşarttım. Ayakkabı dolabı ve kıyafetleri ayıklama işi tamam! Savulun çekmecelerim ben geliyoruuum!


Farkına varmadan bir hedef listesi yaparak, aklımdakilerin çoğunu cidden gerçekleştirmiş olabilir miyim? Yoksa abuk sabuk çok satan kitaplar misali kendimi mi kandırıyorum, bilmiyorum. Ama Ekim ayı, kork benden yeni bir liste yapıyorum!

1 yorum:

earwen dedi ki...

ekim ayı
4 ekim:İtalya gezisi rezervasyonu!!!