27 Ekim 2010 Çarşamba

facebooku haddinden fazla ciddiye alan ve kızını çok terbiyeli sanan canım babamın dramı.

Dün akşam üzeri, Bahar'la arkadaşlarımızla dışardayız ve telefon çaldı. Arayan babam. Sesinde ise bir telaş.

*Merve, Bahar yanında mı?
*Evet baba.
*Şimdi soracağım soruların tümüne evet veya hayır de.
*???!!! tamam baba.
*Şimdi Bahar facebookta "gitmem gerek" diye bir ilet yazmış
*Evet?
*Ha işte sen de o iletiye bir şey yazmışsın.
*Eveeet
*Kızım sen orda bir şeyin harfini yanlış yazmışsın
*Neyii baba?
*Merve starbucks yazacağına, starfucks yazmışsınn!!! düzeltmen gereeeeeek!

Netice de ben kahkahalarla gülmekten babama bir şey diyemedim. O esnada yanımdakiler ne oldu ya dedikleriyle kaldı. Babam beni kopardı.
Benim utanmaz kahkahalarım neticesinde o da
"seni utanmazzz bilerek yazdın demeeeeeek"le yetindi.

Babam ve bizim facebook maceralarımız anlat anlat bitmez de, unutmadan bunu yazayım dedim.
Seneye unutur, sonra belki okur ve yine güleriM:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yorum yok.....

uyduruk prenses dedi ki...

haa ha çok tatlıymış yaa,babamı özledim birden:)

cometa dedi ki...

:)) en kısa zamanda hasret giderirsiniz inşallah..

Sütüme Sarelleme Karışma!!! dedi ki...

bayılıyorum babaların kızları ile böyle sohbetlerine! harika!