30 Eylül 2010 Perşembe

Cadı

Sevgili Günlük,

Çok sinirliyim.
Sabah yağmur yağdığından olabilir. Belki de yağmurun bu sabah sokağa çıktığım 3 anı da yakalamasından ve ben artık hiç dışarı çıkmamak üzere masama yerleştiğimde güneşin çıkmasından da olabilir.
Islandığımdan da olabilir. Babetlerim ıslandığımda daha da bir garip koktuğundan da olabilir.
Ama çok sinirliyim.

Bu havalarda ne giyilir sevgili günlük?
Babet giyilmeyeceğini yıllardır olduğu gibi bugün de tecrübe ettim. Ama topuklularımla yağmurda hep daha zor yürüdüm ki onlar da babetlerimden kapalı değillerdi. Kapalı ayakkabılarımın ise bir kısmı delikliydi. Bu durumda benim çizme mi giymem gerekliydi. Pantolon da sevmiyorum dersem bu liste uzar gider. Huysuzum be günlük.

Peki bu birilerinin bana durmadan kendi halimde takılırken ve sadece yorgunken, huysuzsun, uyuz musun demesinden olabilir mi ? Kesin öyle olabilir.

Şu an sadece bir yerde oturmak, ayaklarımı karnıma çekmek, herhangi bir şey içmek ve kitabımı okumak istiyorum.

Hoşça kal.

Hiç yorum yok: