31 Ocak 2010 Pazar

Selma'nın Nişanı.

Kaşlarımızı almadığımız günlerde suratımızın neye benzediğini bildiğimiz,şarkıda ki "hani bendim yedi renk" cümlesini benim "hani bendim yediren" olarak sandığım günlerden beri arkadaşız Selmayla.
Hayatımızda en değer verdiğimiz insanları kaybettiğimizde aynı acılarla gözlerimiz dolduğundan, ya da ben her sene onun öğretmenler gününü kutladığımdan, tunalıda kapı kapı gezerek birilerini aradığımızdan, birlikte hayatımızda olmuş olayların sırasını karıştıracak kadar çok zaman geçirdiğimizden, denize bakıp yanyana huzur bulduğumuzdan, boğulmak üzereyken birlikte kurtulduğumuzdan da değil başka sebeplerden bir aradayız bence, ki bunlar bile başlı başına önemli sebepler.


Ve Dün itibariyle Selmoş nişanlandı. Yanda gördükleriniz de onun için yapıldı.
Altuğ'yla çok mutlu olsunlar inşallah. Kocaman gözlerinin içinin hep güldüğü, kocaman kahkahalarıyla şenlenen uzuun bir ömürleri olsun birlikte.
çok seviyorum onu ben.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

seni çok seviyorum canım benim çok teşekkür ederim.

pınn dedi ki...

selmacım,hayrlı olsunn.
mutluluklar dilerim.

Quaim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.