17 Ocak 2010 Pazar

Kürşaad ayakkabılarıma baak:)

Bir süredir kredi kartım dünyanın karışık yerlerinden biri olan çekmecemin içinde saklı bir köşede. Tabii ki yerini biliyorum ama bir süre daha cüzdanımda durmaması benim için daha iyi.

Bu nedenle alışveriş merkezlerinde dolaşmak benim için tam bir işkence. Çünkü hiç bir şeye alıcı gözle bakmıyorum, bakamıyorum.

Fakat birlikte gezdiğim kişiler üzerinde nasıl bir his uyandırıyorusam artık; geçen hafta mesela ankamall de gezerken teyzem bana çok güzel bir hediye aldı.
Bugünse bu ayakkabıları çok beğendim. "Peşin parayla almayayım, yarın gelir alırım, kartımı sakladığım yerden çıkarıp" dedim ama babam aldı bana bu güzellikleri. Bir dee altları morrr:))) Yani en azından altı kırmızı bir louboutin alana kadar bana yeter. Ayrıca bahriciğim de tepe home da gezerken, masama çok hoş bir hediye aldı.
Bunlar da haftaya güzel bir başlangıç olsuN:)
Esen kalın.

4 yorum:

Dilcun D. dedi ki...

güle güle kullan hepsini ve bence bir süre daha kredi kartın çekmecede dinlensin :)

BahaR dedi ki...

çizim masam çok eskimiş.atalım.

Quaim dedi ki...

oha çok havalılar louboutin alıcam ben sana =)

cometa dedi ki...

dodocum çok teşekkür ederim daha güzeli senin olsUN:)

bahri onu at da yerine bana yatak alalım.

quaim; uçtun:))