25 Ocak 2010 Pazartesi

Sarı Ejder.


Didem'in gözlerini yaşartacak bir durum; tüm vıdı vıdılarıma, olumsuz yaklaşımıma rağmen yine bir türk filmiyle karşınızdayım. Ama işin içinde Uğur Yücel olunca bir durmak gerek. E kadronun geri kalanı da oldukça başarılı olunca bir cumartesi akşamı Yudum'un sözünün geçtiği sinema salonunda aldık soluğu.
Film bana biraz çekimleri itibariyle müptelası olduğum C.S.I Miami'yi bir de konusu biraz çağrışım yapmış olsa gerek pacino ve de niro'lu "righteuos kill"i hatırlattı sanki.(aslında konudan çok bunda Uğur Yücel'in koşar haliyle diğer yıldızlarınkini özdeşleştirmem de yatıyor olabilir)
Uğur Yücel'in ses tonu bile başkaydı, rol yapmak kelimesinin karşılığı o bence.
Nejat İşler'i zaten çok severim. Ona birşey demeyeyim. Objektif olmaz:))
Kenan İmirzalıoğlu'na gelince; o benim için deli yürekteki hali neyse oydu da sanki, kabadayı da başka biri olduğunu görünce etkilenmiştim baya ve bu filmde de yine içinden başka biri çıkmış, ona karşı önyargımda bitmiştir.(aman o da ne mutlu olur okuyunca:))
Ceyda D. ve Berrak T'yi soracak olursanız da;güzellik, oyunculuğun önüne geçen birşey mi bilmiyorum ama ikisine dair bir çift laf edeceksem eğer ilki bu olucak; gerçekten de çok güzeller.Utanma hastalığım tutuyor benim biri rol yapamayınca ama bence gayet başarılıydılar.
Filmin konusu gerçekten çarpıcıydı. Zaten heryerde yazıyor bir de ben anlatmayayım. Ama şu röportajı da okuyun bence.
Netice de az biraz sıkılsam da , "aa" deyip çok şaşırmasam da tavsiye edebilirim.Adli tıp dersindekilere çok benzeyen cesetler gerçekten inandırıcıydı, çekimler de ben bu işlerden pek anlamasam da bana göre başarılıydı. En azından Uğur Yücel daha çok film çeksin istiyorsanız bile bence gidin:)
Haftanız güzel geçsin.Öperim.

2 yorum:

daphnevega dedi ki...

ben de izlerken sürekli righteous kill'i düşündüm. evet tamam, türk sineması için türünün en iyi örneği olmuş ama keşke senaryo biraz daha özgün olsaydı. kenan için celalettin cerrah'ın gençliğine benzetildiğini söylüyorlar, bence de doğruluk payı var, bıyıklar özellikle :)
son olarak filmde 5er dakikalık rolleri olan ceyda düvenci ve nejat işler'in afişte bulunmasının diğer oyunculara büyük haksızlık olduğunu düşünüyorum.
film hakkındaki görüşlerim böyle :)

cometa dedi ki...

ceyda düvenci bi derece ama sanırım nejat işleri biraz kafa karıştırmak biraz da berrakla yanyana görüntüsünden faydalanmak için kullanmışlar sankİ:)

görüşleriniz için teşekkür ederiz efendiM:))