6 Kasım 2009 Cuma

old habits die hard...

500 days of a summer a gitmek istiyordum ben:(
Ha bugün ha yarın derken kalkmasın mı gösterimden?
Kimseyi beklemeyin bir şey yapmak için, birşeyleri ertelemeyin, just a girl demişti dersiniz.
Üzülmeyin, gösterimden kalkan filmlerin alın korsanını evde izleyin, korsan almanızı haklı çıkarın böylece.Mısır da patlatın.
İlla sinemaya gideceğim, diyorsanız bu akşam;Coco'nun hayatını izleyin.
Boşverin.
Boşverin.
Uzun süredir yaptığınız gibi boşverin.
Ben hiç tek başıma sinemaya gitmedim yaa!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Eğer girme şansınız varsa, Kasım'ın 14'üne kadar ODTÜ fizik anfisinde oynuyor, bilginiz olsun. Orada film izlemesi ayrıca zevklidir.

si-men dedi ki...

nasıl hiç tek başına sinemaya gitmedin?!

amanın!

cometa dedi ki...

si-men tek başıma çok yemek yedim de sinemaya hep niyeyse birilerile gitmişim ben:)tabi yazıda biraz kendimi acındırmaya çalışıp, benimle sinemaya gelmeyenlere gönderme yapmış da olabiliriM:)

bu ay tek başıma sinemaya gitme hedefim var:)))

kimse gelmesiiiiiiiN:)

bilye torbası dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bilye torbası dedi ki...

tek başına sinema olayını deneyeceksen eğer bu aralar alışveriş merkezlerini değil de şöyle kızılırmağı falan tavsiye ederim..kavaklıdere olsaydı hala onu da atlamazdım tabi ...tedavüle yeni girmiş sayılan tüm kırmızı deri ve oynar koltuklu ve yapmacık çiçek kokan sinema salonlarına inat..

yalnızlık oralarda daha güzel..

eminim ki okulu asmışlığınız ve oralarda da takılmışlığınız vardır altın kızlar olarak..
zira benim anılarım, yalnız gittiğim filmden düşüncelerle çıkmış biri olup, kızılırmaktan dümdüz gidip arka yollardan kavaklıdereye yürüyünce daha canlanır ve hüznü de mutlu edici olur..
azcıcık bildiğim ve okuduğum kadarı ile yalnız sinemaya gitmelisin just a girl:)

not:little miss sunshine:)

cometa dedi ki...

bilye torbası; ne güzel anlatmışsın demek istediğini, o kadar iyi anladım ki:)

eet çok gittik kızlarla, megopol,ankapol,metropol, dershanem zaten kızılırmağın üstündeydi. Yıldız savaşları gösterilirken sallanırdı sınıfımız. Şimdilerde ise yakın diye büyülü fenere'de çok gidiyorum.Kavaklıdereyi de çok özlüyorum.sana da kendime de söz veriyorum gideceğim tek başıma sinemaya!

yazdım bunları sora little miss sunshine ı görünce sankiii dedim? Bahaar sen misiiiiiN?