14 Kasım 2009 Cumartesi

Ece

Ajandalarım var benim. Mesleğe başladığımdan beri.(Duyanda 50 yıllık meslek hayatım var sanır ya neyse) Kullandığım model ece/muhtıraların 4D'si.Her yıl bir rengini özenle seçip, sonrasında da saklamaya devam ediyorum.Sadece siyah kalemle ve sadece duruşma günleri ile sevdiklerimin doğum günlerini not ettiğim defterlerim benim için gerçekten de çok kıymetli.2006 yılı itibariyle aldığım bütün ajandalarım da şu an çekmecemde.Girdiğim duruşmalar da işaretli, kazandığım davalarda. Yıl sonunda toplayıp, rakama vuruyorum onları, mutlu oluyorum.Zamanın geçmesini, ayları, yılları, rakamları neden bilmem ama çok seviyorum.

Bu senede gidip bir heves aldım ajandamı. Yeşil ve bordodan sonra bu seneki tercihim mavi. Derken heyecanla sıyırdım ambalajını, ama sayfalara dokunmamla bir hayal kırıklığı oldu. İncelmişti sanki sayfaları ve ben bir işgüzarlık edip mail attım ece'ye. Hayatım boyunca bilinçli bir tüketici olmamakla beraber(en fazla bozuk pandispanyayı giidp değiştirmişliğim vardır) nedense çok sahiplenmişim bu ajandaları. Mailimda da yukarıda anlattıklarımı anlattım. Ve hiç beklemediğim bir şekilde, sayfa inceltmeye gidişlerinin sebebinin kullanıcının çantasını hafifletmek olduğunu ve daha bir çok ayrıntıyı anlatan açıklayıcı ve sıcacık bir mail attılar bana.

Bir de adresimi isteyerek 100. yılları için özel olarak üretilmiş seyir defterlerinden göndermesinler mi? O seyir defterinin ithaf edildiği kişi de Evliya Çelebi olmasın mı? Bir düşünün ne kadar sevindiğimi:)

Evet bir yerlerde işini yapan, hem de iyi yapan insanlar var; ince, kibar ve çalışkan.
"Amaan delinin birinin mailina da cevap atmayalım" dememişler.
Eleştirimi ciddiye almışlar ve cevap vermişler.
Buradan teşekkürü bir borç bilirim. Saygılar, sevgiler..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ucuz mal alacak kadar zengin değilim, diyen kişinin haklı oluşu burada doğrulanıyor bence..... sıradan bir ajanda alsaydın anlardın... (bu arada fazlı dedenin de vazgeçemediği ajanda idi ece.)

Allegra'nde dedi ki...

ne yaparsam yapayım 5 senedir düzenli olarak duruşma defteri kullanamıyorum. masa üstü defterim var sadece ordan idare ediyorum. her sene başında baronun yolladığı defteri bir hevesle açıp sonra çekmecenin derinliklerine atıyorum. bir de Ece mi denesem acaba?

emelo dedi ki...

Ne guzel olmus, cok sorumlu bir davranıs... Su seyir defterini cok merak ettim ben.. Adresine ulasınca resmini cekip burda paylasır mısın?

cometa dedi ki...

adsız; demekki dedeme çekmişim:))

allegra'nde;baronun defterleri zaten insanın içini karartıyor genelde, ece'nin bir ciddiyeti var, sanki yazmazsam kızacak gibi geliyor:)) bir de yarın ne duruşma var dediğimde çantamda olabilmesini seviyorum, denemelisin bence:))

emelo; defterim geldii. moleskinlere çok benziyor. fotosunu da koyarım. remzi kitapevinde bir sürü farklı çeşidini de gördüm.

emelo dedi ki...

Oooh super, hemen Remzi'ye gidip inceleyecegim...