16 Şubat 2009 Pazartesi

I want A Blythe...


Bana benziyorlar. Minicik cüsseleri üstünde salınan büyük kafaları, kocaman gözleri ve baygın bakışlarıyla kesinlikle beni andırıyorlar.Ben onlardan bir adet istiyorum. Ama bir tane olunca eminim bir tane daha isteyeceğim ve sonra bir tane daha. Sabahın bir ekinde rastladım onlara, tam da şurada . Adları Blythe.Ama bildiğimiz oyuncak bebeklerden oldukça farklılar. Evet belki onlarında barbieler gibi türlü aksesuarları, çeşit çeşit kıyafetleri var. Ama onlar başkalar. İlk üretildiklerinde çocuklar tarafından sevilmeyecek kadar korkunç görünen bu bebekler, Amerikalı bir fotoğraf sanatçısının
keşfi ile büyüklerin favorisi bir oyuncak haline gelmiş.

Bugünse Alexander McQueen’in kreasyonu tanıtmak için model olarak kullanacağı kadar dikkat çekiciler.

Şu an sadece Uzakdoğuda bulabileceğimiz ikoncan bebeklerimiz koleksiyonerlerin gözdesi durumunda. Buradan da görebileceğiniz üzere, Louis Vitton çanta gibi yüzlerce aksesuarları var ve herkes çıkacak yeni modellerin peşinde.

Bende onlardan bir adet edinmek, onlara makyaj yapmak, saçlarını boyamak, macden aldığım takma kirpiklerle, süzüp durdukları gözlerine vurgu yapmak istiyorum. En havalı Blyhte benimki olsun, ben de ona kızım diye sesleneyim istiyorum.Sesimi duyun.

Hiç yorum yok: