5 Şubat 2009 Perşembe

25 maddede Merve.

1-)Hayatımda hiç kibrit yakmadım. Bunu küçükken kibrit yakmaya çalışıp elimi yakmış olmam türünden bir hikayeye bağlamak istiyorum. Ama o tarz bir anım da yok.

2-)Eğer stresliysem geceleri hep sayıklıyorum. Mantıklı mantıksız durmadan konuşuyorum.

3-)Kulağımda mp3lerim varsa, akşam eve dönüş yolunda hafiften kırıtmaya başlayıp, bahçeden apartman kapısına kadar bildiğin çılgınlar gibi dans ediyorum, şarkı söylüyorum.

4-)Eğer tanıdığım biri ölmüşse kesinlikle tek başına uyuyamıyorum. Aynı şekilde çok üzüldüğüm bir şey olmuşsa da yalnız yatamıyorum. Tası tarağı toplayıp bahrinin odasına yerleşiyorum ve o bunu hiç sevmiyor.

5-)Yemek yapmayı ama en çok da insanların yedikten sonraki takdir dolu sözlerini seviyorum. Hayalim kalabalık kocaman bir evde tüm sevdiklerimi beslemek.

6-)Dedem öldüğünden beri onu çok özlüyorum. Rüyamda çok sık göremiyorum. Bazen onu hayatta sanıp, başım sıkıştığı anlarda arayıp “dedecim benim için dua et” diyecek gibi oluyorum.

7-)Kedilerden, köpeklerden, kuşlardan, kavanozda duran balıktan bile korkuyorum. Ama hiçbirinden nefret etmiyorum. Hepsini uzaktan çok seviyoruM:)

8-)Saatim sonu 0 ya da 5 ile biten bir rakamı göstermiyorsa kesinlikle yataktan çıkamıyorum. Misal saat 7:43 ise 7:45 ‘e kadar bekliyorum.

9-)Hayatımda hiç diyet yapmadım. Eğer diyet yaparsam daha çok kilo alacağımı biliyorum. Hiçbir zaman düzenli bir spor geçmişim de olmadı.

10-)En sevdiğim şeylerden biri de takvim yapraklarını koparmak, denizci takviminde kırmızı kutucuğu bir sonraki güne ilerletmek.Zamanın geçmesini seviyorum.

11-)Gloria Jeans'te hiçbir zaman ne içeceğimi bilmiyorum. Starbucks da ise favorim nane aromalı chai tea latte.

12-)Yediğim yemeyi sevmişsem "mmmmm" şeklinde bir ses çıkararak yiyorum.
13-)Güneşe bakıp bakıp hapşırıyorum.

14-)En sevdiğim renk beyaz. Yaz kış beyaz pantalon giymek istiyorum. Beyaz giyme söz olur türküsünün bana yazıldığını düşünüyorum.

15-)Ayaklarım 35.5 numara ve çok komikler.
16-)Hayatımda hiç sigara içmedim.

17-)Bronz olma konusundaki takıntımı yenmeye çalışıyorum. Güneşlenirken mutlaka dakika tutuyor ve güneşe doğru pozisyon değiştiriyorum. Plajda 10 dakikada bir çalan telefonumun alarmıyla güneş etrafında benimle dönenleri görürseniz, korkmayın. İçimizden sadece biri deli.

18-)Evden çıkarken asla kahvaltı yapmıyorum.
19-)Saçlarımı hiç boyatmadım. Ama üniversite bitene kadar her türlü şekle giren saçlarımla artık oynamıyorum. Şu an uzun saçlı bir kızım.

20-)Avukat olduğumu söylediğimde "hangi alanda uzmansınız" denmesine sinir oluyorum.
21-)En sevdiğim yemek bezelye ve pilav.En sevdiğim dondurma algida-buz parmak.
22-)Sadece ece ajandası kullanıyorum ve defterime sadece siyah kalemle yazıyorum. Bir önceki yılda girdiğim duruşmaları fosforlu sarıyla çizerek, kazandığım davaları pembe tik atarak işaretliyorum. Kaybettiklerin mi dediniz..??
23-)Kendimden büyük çantalarla geziyorum. Bir adaya düşersem yanıma 3 şey almama gerek yok. Hepsi çantamın içinde.
24-)Ortaokuldan beri aynı parfümü kullanıyorum. Ralp Lauren-Romance. İnsanların çok güzel olmuşsun yerine, ne güzel kokuyorsun demelerine bayılıyorum. Mest oluyorum.
25-)En sevdiğim oyuncağım lego. Hala Zeyneple oynuyorum.

3 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

bu blogların en çok tanıdığın insanları bile daha yakından tanıtmasına bayılıyorum :)))
ve ortak noktalarımızı keşfettirmesine :D

caloroso dedi ki...

ben de 8 inci maddeyi aynen uyguluyorum,
2 dakikanın kıymetini uykudayken anlıyorum...

cometa dedi ki...

bence herkes bu listelerden yapsın:) hepimiz birbirimizi daha çok tanıyalım:P
yaşasın blog kardeşliği:))