7 Şubat 2009 Cumartesi

Bugün orada da Cumartesi mi?

İşe gitmek zorunda olduğum için değil, uykumu aldığım için açılmış gözlerimin tadını çıkarıyorum.Bugün cumartesi. Anne işe gitmiş, Baba işe gitmiş. Baharla güzel bir kahvaltı etmeli. Patatesli omlet mi yapsam acaba?Aslında canım nasıl da pancake çekti. Üşendim ama yapmaya...

Derken kalktım. Dolabı açtım. Annenim işe gitmeden hazırladığı pancake karışımını görüp havalara uçtum. Anne seni çok seviyorum. Daha ben uyanıp ne isteyeceğimi bilmeden sen onu tahmin ettiğin için...

E bahrinin süper düper portakallı reçeli de varsa daha ne istersiniz?Yavuzun bize gönderdiği koca bir paket kurabiyeden bahsetmiyorum bile.
Hayat bize güzel bugün. Buyrun bir gün bize gelin size de yapalım. Tarifini istemeyin. Söylemeyiz:P

Hepinizi öperiz..Daha paralı günümüz var, oraya gideceğiz:))

Hiç yorum yok: