15 Şubat 2009 Pazar

Dudaklarımda Bir Ateş/Avuçlarımda Alevsin...

Sevgililer günü üstüne bir yazı yazamam ki ben. Hele bitmiş gitmişse hiçç.
Ama yılbaşı gibi bu sevgililer gününün de kırmızısına, kalbine, süsüne,püsüne bayılırım.
Ki böyle şeyleri mutlaka karşı cinsten almam da gerekmez, kendi kendime alarak da bünyemi rahatlatabilirim. Yani bu güne ne övgüler yağdırabilirim ne de yerin dibine sokabilirim.
Quick China da somut olarak başarısız ama soyut olarak oldukça keyifli bir yemek yedik.

İlk göz ağrımız, park caddesi şubesinin bariz bir biçimde gölgesinde kalmakta. Yine de bir ümit bunu, sevgililer günü yoğunluğuna vermek istiyorum.Söylemezsem de çatlarım; çin mantısı ve California rolllarımız hariç, ana yemek ve tatlılarımız gayet başarısızdı.Ama onlar girişe kocaman bir kalp koyma, fotoğrafımızı çekip gecenin sonunda bize verme, o gece orada çalan güzel şarkıları fortune cookielerle süsledikleri bir cd de hediye etme gibi türlü numaralarla gönlümüzü aldılar.

Gecenin ilerleyen saatlerinde teşrif ettiğimiz Copper Club’ı ise sevip sevmeme konusunda net bir karar veremedim. Yaş ortalamasının hayli yüksek olduğu mekanda kesinlikle kaliteli ve güzel müzik var ama ya ben henüz bu tarz eğlenceler yaşıma terfi etmedim ya da dün pek genç ruhluydum.

Yarınsa en sevdiğim gün pazartesi. Bahar’ın okulunun da açıldığını göz önünde bulundurursak; sabah evden çıkma yarışında hızlı olmak gerek. Ben haftaya kendimi Elmadağ yollarına vurarak başlayacağım. Bu gün panaroya giderken gördüğüm dağlar Elmadağ ise eğer bu orada epeyce kar olduğunu göstermektedir.

Hakkımda hayırlısı olsun diyor, yazımı burada bitirirken kendime çok güzel bir gece ayakkabısı aldığımı da cümle aleme duyuruyorum.

Sizi tanımıyorum, ama seviyorum.Gözünüzü açıp kapayana kadar günlerden Cuma olsun inşallah.

(Dip not 1:Fotoyu Bahri çekti.Çikolatalar süperdi. Cd ise dinleyebileceğiniz en güzel fado örneklerine haiz mükemmel bir kayıt olarak Kürşad tarafından alınmıştır.)
(Dip not 2:Bahri ve Kürşad bu blogda sürekli isimlerinin geçmesini isteyen iki kişidir.)

3 yorum:

si-men dedi ki...

daha önce bir quick china muhabbeti olmuştu hey! bugün ben de panoradaydım ayrıca, karşılaşmış olabilir miyiz ki? copper club'ı çok duydum, ama nasıl bir yer olduğunu merak ediyorum. acaba fazla mı ağır ki? :/

cometa dedi ki...

eet olmuştu! aynı gün quick chinada fortune cookileri sen mi bitirdin acaba demiştim:)

Panoraya meselesine gelince;eğer Enzo Angiolini de confessions of a shopaholicteki esas kızımız edasında kadınlarla mücadele eden bir deli gördüysen de evet o bendim:)

copper hakkındaysa; epeyce ortak arkadaşımın sevdiği bir mekan olması itibariyle yeniden bir teste tabi tutulacaktır. Sende bir gözat bence:)

Adsız dedi ki...

panaro yazan parmakları yesinler.