17 Kasım 2008 Pazartesi

Miss Sunshine


Ne yazmamı isterdiniz?
Merak etmesin kimse, iç karartıcı olmayacağım bugün.
Çünkü güzel şeyler oldu.
Çok sevdiğim bir çifte ilişkin mutlu bir haber aldım mesela.
O kadar tatlı, o kadar ince bir sürprizle evlenme teklif etti ki Melih Candan’a bunu anlatıp da büyüsünü bozamam, kimselerin kıskanmasını ya da ilham almasını da istemem:) Sadece ne yaparım biliyor musunuz? Candan ve Melihe ömür boyu mutluluklar dilerim. Çok tatlı bir çift onlar. Allah nazardan saklasın. Amin:)

Sonra Yavuz Bahar’a İstanbul’dan portakallı kurabiyeler gönderdi. Evimizde bayram havası:)
Hiçbir yerde görmediğim envai çeşit kek ve kurabiye kalıbı da cabası. Bir de bunlar kelebekli kocaman bir kutunun içinden çıkmasınlar mı? Hem yedik hem de yanında yatıyoruz.

Sonraaa Babaannem bana siyah bir atkı örüyor. Ucunda ponponlar olacak. Daha güzel ne olabilir?

Ayrıca ben asansör kuyuları hakkında iki sayfadan çok yazı yazdım. Altına da imzamı attım.Öyle ki dilekçemin içinde malzeme akışından kaynaklanan sorunlar, şantaj montaj gibi kalıbımı aşar cümleler kurdum.Üzerimden bir yük kalktı.

Sonra felsefe yaptım.
Sonra dolabımın üst katında konuşlanmış kazaklarımı zıplaya zıplaya almaya çalışırken, başımdan aşağı defne yaprakları yağdı. Ama bu bir mutluluk yazısı diye aynı zamanda kafamdan aşağı naftalinler de yağdığını söylemezsem gerçeklikten uzaklaşmış olurdum.Bir de bir kalıp sabun düştü tepeden. Nasıl olduysa kafama denk gelmedi.

Bir de ıssız adama alternatif bir son yazdım. Çok güldük.

Bir de bir şarkı öğrendim. Çok komik. Ama ayıp olurmuş yazarsam Bahar öyle dedi.

Günün sorusu? Sizce sabah erkenden kalkıp güneşi selamlar mıyım?

Arkası yarın.

6 yorum:

earwen dedi ki...

selamlayamazsın çünkü bugün güneş yok:(ama sen bunu çoktan gördün..süpriz olmadı yani bunu yazmam..ama ben yine de yazmak istedimm ehhe:)ayrıca bu fotoyu da nasl kaçırmışım teessüf ediyorum.

cometa dedi ki...

güneşi selamlama derken surya namaskarı kastetmiştiM:)

Hoş onu da yapamadım.Fotoma gelince daha görmediğin neler var:)

BahaR dedi ki...

benim de bir blogum var tamam merve güzel yazıo olabilir.ama ben onun öncüsüyüm lütfen herkes rütbesini bilsin.bi de bu yazı çok güzel olmuş.iyigünler.

earwen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yusufcankoksal dedi ki...

3 gun gecmis sen yaziyi yazali, ben anca commentliyorum iste,, bir okyanus kadar mesafe ve bambaska bir kitada olunca zaman kavrami kayboluyor. Malum bide NYda yasadin mi zamansizliktan birak boyle guzel yazilara yorum yapmayi fotograf bile cekemiyorum :( neyse.. yazina donelim. aaslinda comment olarak sadece ve sadece ":)" yazacaktim ama aciklamasini da yapmak istedim. o aciklamayi yapmak isterden iste simdi bu yazdiklarim cikti.. neyse. Su an aksaaam 7:16 burda 1 saate derse gir4cem :/ gayet monoton gecen gunume ve son zamanlardaki keyifsizligime ragmen bu yazin yuzume cok tatli bir tebessum kondurdu. sanki o defne yapraklarinin kokusunu aldim.. yazin turkiyedeyken antalkyaya olymposa gitmistim orda bi tekne turunda taze kurumus defne dalindaki yapraklardan cay yaptilar ictik. ne guzel kokuyordu.. yazina yazi gibi comment yaptim. bu kadar skildim yani sorma.. neyse.. yeni yazini okuyayim simdi :o)

cometa dedi ki...

çok güzel yazmışsın yusuf:))
teşekkür ederimmm