23 Kasım 2008 Pazar

can i repair myself?

Yorgunum..
İnsan bazı zamanlarda kırılıp dökülüyor.
Hem bedenen hem de ruhen.
Ve tamir etmek gerekiyor.
Ruhumu kısa bir yolculukla tamir etmeye çalışacağım.
Bedenimi de sedergine'le tamir etmeye çalışıyorum.
Sedergine annemin mucize ilacı.. Bizim evdeki adı "suda eriyen asprin"
Annem kolum kırılsa bile bana "suda eriyen asprin iç, geçer" diyebilir, şaşırmam.
Hafif boğazım ağrıyor gibi gibi...
Annemin demesine gerek bırakmadan atıyorum bir su bardağına, sedergini.
Odama vardığımda lambayı açmadan ilerliyorum yatağıma doğru.
Telefonumun ışığıyla buluyorum yönümü.
Gecenin sessizliğinde, tek ses,ilacın suyla teması sırasında çıkardığı ses.
Nedense bir anda bu sesi klasik müzik konseri öncesi orkestranın sahneye çıktığında, önce büyük bir gürültüyle kopan, sonrasında müziğin sesiyle yavaşlayan ve kesilen alkış sesine benzetiyorum.
Bardağımın içine tutuyorum telefonumun ışığını, hala erimemiş ilaç.
Ülkemin sularından başka sularda da geç erdiğini anımsayıp, gülüyorum.
Suyun çözünürlüğü hakkında konuşabilecek kadar kimya bilmediğim için bir zaman olduğu gibi şimdi de bu konuda yorum yapamıyorum. Susuyorum.
Tatlı uykular.

7 yorum:

babişe yemekler dedi ki...

bize de iyi gelir o suda eriyen ilaç. neredeyse tek ilacımızdır..

sağlık gelsin size

cometa dedi ki...

teşekkürlerr ederimmm:)))

Quaim dedi ki...

Kimse kendini tamir edemez bence, birileri biri yönlendirir. Sadece hücrelerimiz kendini yeniler oda genç yaştayken sadece, yaş ilerledikce hücreler yenilenmez ve ölür insan. Demek ki hep yeni şeylere açık olmak gerekirmiş, yenilendikce genç kalır insan ve dediğim gibi sen kendini ne tamir edebilirsin nede yenileyebilirsin, kulaklarını eğer kapatırsan.

earwen dedi ki...

yeniliklere açık olarak kendini tamir edebiliyorsa insan o zaman kimse kendini tamir edemez önermesini çürütmüş oluyorsun quaim..şimdi sen ne dedin ben anlamadım:)ya da anladım ama bunun yenilenmekle kendini tamir etmekle bir alakası yok bence sen başka şeyler anlatmaya çalışmışsın anlayana:)

cometa dedi ki...

sewgili quaiM;

ben de kendimi tamir edemiyorum zaten, biri ya da birileri yönlendiriyor tamiri.. bazen sedergine, bazen bir tren yolculuğu..yeniliklere de açıktır ruhum hep, kulaklarım gibi. teşekkürler tavsiyelerin için.

sewgili e,
anlayana sewgiler:)

BahaR dedi ki...

Merve 'yi bi tek beeeen tamir edebilirim ve kalıbımı basıorum benim blogum daha güzel!!!

cometa dedi ki...

"beni bir tek sen anlarsın bir tutunca ellerimden
hiç tutan yok ellerimden
ne olursun dön"
şarkısını size gönderiorum sevgili bahar:)