24 Ekim 2009 Cumartesi

Şov!

Yiğitin doğum günü için Özlem pişirdi, biz de süsledik, iki arada bir derede:)
Ben en çok iki araları bi dereleri, süslemeyi, püslemeyi seviyorum.
İki gündür rüyamda sürekli denizdeyim. Bol bol, keyifli keyifli yüzüyorum.
Rüyalardan biri klasik denizin ortasında gözlerimi açmama dair.
Kıyıya giderken türlü türlü insanla karşılaşıyorum, bana yardım ediyorlar. Bu rüyamda da bana yardım için iki yaşlı çift gönderilmiş, onlara bakıp, içimden "tüüh ya çok da yaşlılarmış nasıl yüzeceğim karşı kıyıya bunlarla "diye hayıflanırken, yaşlı çiften erkek olanı "başarabilirz"diyor bana ve ben de tam o anda denizin sol tarafında bir kıyı keşfediyorum, yüzmeye çalıştığım karşı kıyıya kadar uzanan bir sahili olan. Derken o yakın kumsalın beyaz kumlarına ayak basmamla rüya son buluyor.
Bu sabahsa yine denizdeyken, bir iki yatın arasında deniz yatağımla keyif çatarken su da bir karaltı görüp "bahriiiiii"diye bağırarak uyandım:) Allah hayırlara getirsin.
Bugün cumartesi. Dün Aynur Hanım "yarın Ticarete sen gider misin" dediğinde bugünün cuma olduğunu sanmıştım, masanın altına doğru kaymış, bayılacak gibi olmuştum ama yanılan oymuş, evet bugün Cumartesi.

Hiç yorum yok: