22 Ekim 2009 Perşembe

Elma Değil Ayva!

Facebookta şaşırdıklarım var.
Bugün burada bir kaçına tanık olacaksınız! Lütfen dikkkatle okuyalım, beni şaşırtanları uyaralım.
1-)Şimdi evlenip, çoluk çocuğa da karışmakta olan sürünün bir kısmı "biz bir fidanın güller açan dalıyız, bir elmanın iki yarısıyız" misali tek bir profili paylaşmakta!
Misal; Ali&Fatma Ç. Ali'nin ya da Fatma'nın ayrı ayrı bir profili yok!
Ben buna kılım. Siz iki kişisiniz arkadaşlar!
"Sanane , facebooku bu kadar ciddiye alma da" diyebilirsiniz, haklısınız ,bana ne de, ama gıcığım işte.
2-)Kendi kendine bir statü yazıp, akabinde 1 saat geçmeden buna bir commentle yine kendi kendine eşlik edenler var.
Misal; üşüyorum soğuk gecelerde... yazıp 10 dakika sonra ... alışırım yokluğuna ... şeklindeki bir commentle kendi kendine konuşan arkadaşlar mevcut .(Tamam bu kadar arabeskleri sadece benim aklıma gelir)
Bunların bir üst kademesini de kendi fotosunu beğenenler ve kendi duvarına yazanlar oluşturmakta.Yanlış anlamayın,size gıcık falan değilim, sadece sizden korkuyorum.
3-)İstediği kişinin gözüne sokana kadar 3 saatte bir statüsünü güncelleyenler.
Bu arkadaşlar, birden "attan düştüm, ayağım çok fena" yazarlar.Yüzlerce geçmiş olsun vb. commentle desteklenmeleri yetmez, her gün güncellerler o statüyü. (Tamam hide yapmayı biliyorum, ama beni o raddeye getirmeyin lütfen)
Çık git facebooktan dediğinizi duyar gibiyim, ama asla!
Şikayetlerim devam edecektir. Beni izlemeye devam edin...

Hiç yorum yok: