7 Ekim 2009 Çarşamba

Gülüne Su Ver, Unutma!

Neyir evleniyor! Sadece 10 gün sonra. Ve ben iki hafta üst üste İstanbul'un kollarındayım. Bu hafta sonu kına, sonra da düğün.Neyir'in evlenişinin bünyemde hasıl olduğu hissiyatlarsa bir başka yazının konusu...
Gidiyorum!Sanırım en çok da gitmeyi seviyorum. Her gidişimde üşenmeden not defterlerine 48 -60 arası götürülecekleri not ediyorum. Bir yere gittim mi ne eksik ne fazla kalıyorum. Siz otobüste, uçakta çantanızda ne arıyorsanız, otel odasında bavulunuzu talan edip de neyi unuttum diyorsanız; o bende!
Aslında çok düzenli ya da titiz bir insan olmama rağmen, belki de seyahatleri çok sevdiğimden, gidişlere üzerinde çalışarak ve netice de eksiksiz hazırlanıyorum. El kreminden, uyku gözlüğüne, dikiş setinden, ayaklarımın otobüste üşüme ihtimaline karşı yanıma alacağım çoraplara kadar herşeyi not ediyorum.( Tatil listelerimin;günü birlik, deniz tatili, kış tatili şeklinde çeşitleri olmakla birlikte, yine de benim favorim sıfırdan yazmak ve eşyaları toparlayıp, yanlarına tik atmak .)
İş hayatında da böyleyim, notlarla yaşıyorum, , renkli kağıtlarım, kalemlerim, defterlerim yoksa ben bir hiçim.
Gitmeyi mi yoksa daha çok kırtasiyeyi mi seviyorum, onu da bilmiyorum.
Ama geçen hafta iş için Çubuk'a giderken bile kendine yolluk hazırlayıp(brownie,meyva suyu, sakız,mp3,kaşarlı mini sandviçler ve sudan oluşan) yola çıkan ve oradan üşenmeyip turşu alan bir insan olarak seyahati uzun kısa diye ayırt etmiyor, ciddiye alıyorum.
Hasret kaldığım İstanbul'a biraz erken kavuşmak için , didottiyle Cuma geceden gidiyoruz. Didem'le kuşadasından sonra yine başbaşayız:) Bekle bizi İstanbul, özledik seni..

2 yorum:

Dilcun D. dedi ki...

Aaa, buralara geliyorsun demek :) Aman dikkat edin Taksim civarında olacaksanız, buralar olaylı :S

Güzel & planlı programlı & eğlenceli günler geçirirsin umarım :)

earwen dedi ki...

ben de hayatta not almam hiçbişii..not almayıa üşeniyorum beynime yazıyorum hepsini..başbaşa kaldık demek haha bakalım napıcaz:)