Bugün 444 0 532 no'lu telefondan nam-ı diğer Turkcell tarafından bir kaç kere aranıp, meşgule verdikten sonra dedimki "belki işime yarar birşey söylerler, açayım".
Telefonun diğer ucundaki pek yardımcı bayan benden birkaç bilgi alıp, telefonumu ne için kullandığımı sağlıklı bir şekilde analiz etmek üzere önce derin bir sessizliğe büründü. Daha sonra faturamın önemli bir bölümünü mesaj ücretlerinin oluşturduğunubeyan etti. Ayda maksimum kaç mesaj çektiğimi sorduğumda, en çok temmuz ayında toplam 51 adet mesaj çektiğimi öğrendim.( ne de olsa doğumgünümdü)
Derken Bayan X, madem bu kadar mesajlaşıyorsunuz edalarıyla, mesajlaşma konusunda bana bir paket önererek, ayda 23,50.-TL'ye her yöne 1000 mesaj atabileceğimi söyleyince, 50 adet mesaj tutarımı sorma gereği hissettim. Meblağ 11,65.-TL imiş.
Sonrasında ise açtım ağzımı yumdum gözümü. Oraları boşverin.
Diyeceğim odur ki;
Sevgili Turkcell,
Bugüne kadar maksimum 50 mesajı ( o da doğum gününde) atmış müşteriye, faturası çok gelmiş çocuğunu azarlayan baba gibi davranmamalısın. Kaldı ki, onun maksimum mesaj bedeli üstünde bir paketi ona önererek kandırmaya çalışmamalısın. "Demek ki ben mesaja değil konuşmaya daha çok para ödüyorum o konuda bi öneriniz var mı" diyen müşteriye; "bu sadece mesaj paketleri ile ilgili bir arama" dememelisin. Bana bunlarla gelme.
Son olarak aveayla çok konuşuyorum diye beni böylesine acımasız bir şekilde cezalandırmamalısın. Ben senin kaç yıllık müşterinim, bir aradaysak genelde üşendiğimden, bazen de şu numaramı bırakıp gidemediğimdendir, gerekirse onu da yaparım.Senden tek isteğim ayda 30.-TL gelen bir faturam olsun artık. Bunu yapabileceksen ara beni.
Hoşçakal.
Telefonun diğer ucundaki pek yardımcı bayan benden birkaç bilgi alıp, telefonumu ne için kullandığımı sağlıklı bir şekilde analiz etmek üzere önce derin bir sessizliğe büründü. Daha sonra faturamın önemli bir bölümünü mesaj ücretlerinin oluşturduğunubeyan etti. Ayda maksimum kaç mesaj çektiğimi sorduğumda, en çok temmuz ayında toplam 51 adet mesaj çektiğimi öğrendim.( ne de olsa doğumgünümdü)
Derken Bayan X, madem bu kadar mesajlaşıyorsunuz edalarıyla, mesajlaşma konusunda bana bir paket önererek, ayda 23,50.-TL'ye her yöne 1000 mesaj atabileceğimi söyleyince, 50 adet mesaj tutarımı sorma gereği hissettim. Meblağ 11,65.-TL imiş.
Sonrasında ise açtım ağzımı yumdum gözümü. Oraları boşverin.
Diyeceğim odur ki;
Sevgili Turkcell,
Bugüne kadar maksimum 50 mesajı ( o da doğum gününde) atmış müşteriye, faturası çok gelmiş çocuğunu azarlayan baba gibi davranmamalısın. Kaldı ki, onun maksimum mesaj bedeli üstünde bir paketi ona önererek kandırmaya çalışmamalısın. "Demek ki ben mesaja değil konuşmaya daha çok para ödüyorum o konuda bi öneriniz var mı" diyen müşteriye; "bu sadece mesaj paketleri ile ilgili bir arama" dememelisin. Bana bunlarla gelme.
Son olarak aveayla çok konuşuyorum diye beni böylesine acımasız bir şekilde cezalandırmamalısın. Ben senin kaç yıllık müşterinim, bir aradaysak genelde üşendiğimden, bazen de şu numaramı bırakıp gidemediğimdendir, gerekirse onu da yaparım.Senden tek isteğim ayda 30.-TL gelen bir faturam olsun artık. Bunu yapabileceksen ara beni.
Hoşçakal.
2 yorum:
bknz: numara taşınabilirliği (:
"bir aradaysak genelde üşendiğimden" dedim ya yazıda da cidden numaramı taşıma üşengeciyim ben:)
Yorum Gönder