17 Ağustos 2009 Pazartesi

B&M Cake

Bizi mutfakta görmeniz gerek.
Bahar yılların ustası gibi hareket eder.
Kendinden emin ve telaşsızdır.

Bense herşeye aşırı heyecanlı yaklaşırım.
Baharın yanında çırağımdır.

İkimizin mutfakta olmasının en güzel yanı ben karamsarsam o pozitif olur.
Ya da o karamsarsa ben olumlu:)

Ani gülme krizlerine gireriz. Yerlere düşeriz.




Kremşantiden, pasta kremasına, çikolatasına kadar herşeyin tadına bakar, tuhaf bir yüz ifadesiyle test ederiz.

En sonunda mutlaka el sıkışır ve sarılırız.

Bazı zamanlar ben erken sevinir ve erken sarılmak isterim.

En çok senin aklına geldi, benim aklıma geldi kavgasını yaparız:)

Bunu da biz yaptık. Usta ve çırak olarak.

3 yorum:

Quaim dedi ki...

kim bilir hangi şanslı kerataya yaptınız bunu
kıskandım.

Dilcun D. dedi ki...

bir pastane açın istanbul'da, baş müşteriniz ben olayım!

cometa dedi ki...

quaim bir sen değil herkes kıskand onu:)

dodoo ah keşkee keşkee:))