10 Ağustos 2009 Pazartesi

Tepedeki Çimenlik..

Tatile gitmemenizi öneriyorum.
Zira bu şekilde tatil dönüşü sevgilisinden ayrılmış deli misali, saplantılı bir biçimde yaşadığınız her anı hayal eden, o depresif ruh haline girmemiş olursunuz.
Diyelim ki beni dinlemediniz tatile gittiniz.
O halde mp3 ünüzdeki şarkıları tatilden döner dönmez değiştirin.
Yoksa benim gibi ah bu şarkıyı iskeleden ayaklarımı sallandırırken, ah bu şarkıyı dalgalar ayağımı okşadığı esnada pudra misali kumlarda yürürken dinlemiştim diye diye diyeee kendinizi yer bitirirsiniz. Yazık olur.
Ya da tatile mi gittiniz?
Madem öyle bayana kadar dönmeyin. Gerekirse yıllık izinlerinizi biriktirin biriktirin.
Teniniz kayış gibi oluncaya kadar geri gelmeyin.
Bu dönüşümle birlikte yaşadığım 2. pazartesi olmasına rağmen..
Alışamadım . üzgünüm.

m*

keşke bu şarkıyı ne kadar sevdiğimi bilseydiniz.

Hiç yorum yok: