24 Ağustos 2009 Pazartesi

Sakine.

Uzun süredir 12'lere kadar uyumamıştım, uykumu bol bol aldım bu haftasonu.Pasta Dünyası'na yapılan ufak geziyi saymazsak neredeyse evden dışarı hiç çıkmadım. Öğlene kadar uyuduktan sonra, akşama kadar yemek pişirdik. Baharla mutfakta didişip durduk. Gece gezmeleri neticesinde geç yatmalar, arkadaşlarında kalmalar derken baya yorulmuşum aslında. Ev hayatını da epeyce özlemişim. Keyifliydi.
Bir de hazır eve olunca televizyon seyrettik ki, bu yerimizden kalkmadan yapmakta zorlandığımız bir eylemdir. İki diziyi tuttum gerçekten; biri" es-es" diğeri de "ey aşk nerdesin". İzlenebilirler:)
Ha bir de pasta dünyası demişken, burayı kesinlikle öneriyorum. Bu işlere meraklıysanız, aradığınız herşeyi bulabileceğiniz bir yer.Fiyatları da oldukça makul.Batıkent istikametine doğru giderken aselsanı geçtikten sonra yolun karşı tarafına geçtiğinizde görebilirsiniz, doğulu holdingin hemen yanında.
Bundan sonra her ay oraya gidip, ufak tefek malzemelerle mutfağı şenlendirmek lazım. Hem toptan alışveriş kadar canımızı yakmaz diye düşünüyorum.
Ganaj çikolatamızı ve şeker hamurunu deneyecek gücü henüz kendimizde bulamasak da çok yakında harikalar yaratırız, biliyoruM:)
Hepinizi öpüyorUM:) Haftanız güzel geçsin.

Hiç yorum yok: