14 Mayıs 2012 Pazartesi

5


Bu hafta yoğun. Çünkü haftaya izinliyim. İzin öncesi ve sonrası artan performansımı düşününce aslında ayda bir kere tatile gitmem ülke ekonomisini bile kalkındırabilir. Benim bütçemi nasıl etkiler orası ayrı..
Bu hafta yoğun ama fotoğraftaki sakinlikle geçsin istiyorum. Babetlerim suya düşmesin, deniz kirlenmesin, yan tarafımda denize sarkan minik çocuk gibi kalbimi hızla çarptıran olaylar yaşansa da, çocuk denize düşmesin! Ben annesi gibi panik yapmayacak kadar soğuk kanlı olayım. Hava güneşli olsun, terletmesin, limonata gibi olsun, üşütmesin..
taşların arasından çıkan yeşilliklere saygı duyduğumu da söyleyeyim bu saçma yazı burada bitsin.
haftaya bugün olsun, tek derdim, madrid sokaklarında yürürken güneşten yanmamak, daha fazla yer görmek, tek muhabbetim; coldplay konseri de güzeldi yeaaa, hangi kıyafeti giysem bugün, saçlarım güzel mi olsun.
o bitsin başka güzel günler gelsin.
haftamız güzel geçsin.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Aynı tatil beklentisindeyim - izne çıkmama ve büyük tatile 20 gün kaldı, şimdiden performansım tavan yaptı!
Düzenli izne çıkma fikrini gündeme getirmek gerek :)

cometa dedi ki...

artan verime prim verilsin bir de:) tatillere fon olsun:)

caloroso dedi ki...

çiçekli pantalonuna kurban olduğum cnm arkadaşım...
hani madrid günlüğü???
baharın fotoğrafları ile kurtulacağını sanma:)

cometa dedi ki...

geliyor candacım yavaş yavaŞ:)