9 Mart 2010 Salı

ten ten.

Foto.
Bugün burada neler oluyor derseniz de, demeseniz de söylerim.Çünkü sıkıldım. Çok yoruldum. Bugün 6. hissim yanılttı beni. Normalde duruşmalarda dinleteceğimiz tanıkların sadece sesini duyar, onları tanımaz, sonra da duruşma günü gelince içgüdüsel olarak mahkeme önünde kim olduklarını tahmin ederim , pardon ederdim. Bugün de sandım ki karşıdan gelen benim tanık ekibim. Aslında yine de çok da başkası sayılmazdı ama kendisi davamızın karşı tarafıydı, yanındaki de onun tanıkları. Ablamız oldukça çirkef ve de cadıydı. Allah sahibine bağışlasın.

Sonra yolda acele acele yürürken düşündüm. Böyle sallana sallana yürüyenler, yavaş yavaş ilerleyenler için emniyet şeridi misali kaldırımlarda ayrı bir bölme olsa, onlar orada yaylana yaylana yürüseler. Acele işi olanlarda sağdan ilerlemek suretiyle hızlı hızlı yollarında gitseler. Hayır ben de yürüyorum arada uyuz bir şekilde. Olsa bir uyuzlar şeridi, uyuz günümde ordan giderdim. Fena olmaz mıydı?

Sonraa başım çok ama çok ağrıyor. Bir yandan yağmur yağıyor. Havalar açacak mı güneş görülecek mi bilinmiyor.
Karşımdaki duvarda paris, masamda italya takvimi duruyor. Merve artık bi yerlere gitmek istiyor.Eve gidip pişirmek istiyor. kuki falan. Gök gürültüsünü severim. Nakata Amca'ya selam olsun.
Hoşçakal.

Hiç yorum yok: