23 Mart 2010 Salı

Bambino.

Kendi küçük kasabasında bir italyan restoranında çalışan ve bir üniverste öğrencisi olan kahramanımız Ban pişirme yeteneklerini geliştirmek için ustasının ayarladığı görüşmeler sayesinde Tokyo'ya gider ve ordaki bir İtalyan restoranında yardımcı olarak çalışmaya başlar. Ban, Tokyo'da profösyonellerin arasında çalışmaya başladığında aslında düşündüğü kadar yetenekli olmadığını farkeder vs. vs.
Yani dizimiz Bambino Ban'in maceralarını analtmaktadır.
13 bölümlüktür.Tam bana göredir.
Tavsiye edilir.

Dip not: Söz konusu diziyi bana tabii ki Demet Hanım getirdi. Kendisi çalışma arkadaşım olup, bana türlü türlü filmler, diziler çekmekle kalmaz bir de keyfime, zevkime göresini bulur getirir. Ha bir tek bana olsa iyi, bu hizmetinden Bahar ve Annem'de faydalanır.
Yani aslında Demet Hanım anlatılmaz yaşanır, ayrı bir yazı konusudur. Ama siz daha Dexter'ı hala ayakkabı markası zannederken o muhtemelen bir kaç sezonunu devirmiştir falan.
Ama bu dizi için teşekkürü Demet Hanım kadar annesine de gönderiyorum.
Çünkü Bambino Sevim Teyze'nin keşfidir. Bizim gibi bir pişirme tutkunu Sevim Teyze internette aşçılık ile ilgili diziler ararken bulmuş bunu.
Kendisine de özel teşekkürlerimi ileterek, dünyanın en uzun dip-notuna burada son veriyorum.

Hiç yorum yok: