2 Eylül 2009 Çarşamba

Stand By me..

Sadece memnun değilim birşeylerden. Hayatımı değiştirmek istiyorum bazen. Baştan aşağı. Ama istemek yetmez bazen. Ne yapıyorsun ki derler adama?. Çok istediğim şeyler var. Kimi zaman da hiçbirşey istemiyormuşum gibi. Bir yeteneğim yok benim. Hedefim de kalmamış. Küçük şeylerden mutlu olan küçük insanken ben; filmlerle, yemeklerle, alışverişle, kitaplarla, kahkahalarla, sevdiklerimle keyif bulurken, bazen daha fazlasını istiyorum. Ama ne yapıyorum ben? Sıkıldım, sil baştan başlamak gerek bazen. Hayatı sıfırlamak.

Durmak da bir eylem midir?

6 yorum:

Hera dedi ki...

mervecim, durmak bir eylemse, bu aralar sürekli eylem içindeyim bende...

gülş dedi ki...

durmak hem de en zor eylemdir bence sevgili merve, onu beceren herşeyi becerir. içini ferah tut! sevgiler.

Dilcun D. dedi ki...

Durmak da eylem tabi, hem bu hal bana biraz post-tatil bunalimi gibi geldi. Ama sonbahar cok guzeldir! Daha fazlasini istemek de guzeldir ve zaman icinde daha fazlasini yaptigini fark edersin zaten. Benim daha okulunu bitirmeyi beceremedigim bir bolumden mezun olup isini yapiyorsun, agiz sulandiran birbirinden enfes tatlilar yemekler yapiyor(sunuz :)), bulent ersoy ilhamli gece kiyafetleri bile uretiyorsun :)

Dert etme, daha fazlasi gelecektir bi sekilde :)

earwen dedi ki...

biz buyuz merv dururuz ve yanında bir de düşünürüz bol bol..onu da eylem olarak düşleriz..

cometa dedi ki...

hepinizi seviyoruM:)

Quaim dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.