18 Eylül 2009 Cuma

Ey Aşk Nerdesin?

Perşembe akşamları atv 'de yayınlanan bu diziyi seviyordum ben. Konuşmalar yapmacık değildi, karakterler birşey söylemeden önce birbirlerine bön bön bakmıyorlardı, germiyordu, güldürüyordu, , kıyafetler güzeldi, replikler gerçek, oyuncular iyiydi.
Aşk-ı Memnu yeni sezonda yayınlanmaya başlayınca gününü değiştirirler diye umud etmiştim zira kuvvetli rakibinin karşısında reytinginin düşmesi kaçınılmazdı ama diziyi aynı gün geç saate almayı tercih ettiler. Derken kötü haber de geldi. Dizimiz yayından kaldırılıyormuş ve bu akşam finalmiş. Ama gazeteden yapımcı ile kanalın anlaşamadığını ve başka kanallarla görüşüldüğünü öğrendim.

Buradan tvcilere sesleniyorum, ben yaprak dökümü gibi ağlak dizileri seyredemeyen, dizilere biraz istanbulu görmek, azıcık kıyafet bakmak için göz atan bir izleyici haline geldim madem, mesela pazartesi, salı bu türk romanı fırtınalarının olmadığı bir gün yayınlayın şu diziyi de izleyelim, ne dersiniz?

Gidin azıcıkda "şaşıfelek çıkmazı", "biz size aşık olduk","nasıl evde kaldım" gibi diziler çekin ya, olmaz mı?

Hiç yorum yok: