17 Eylül 2009 Perşembe

...

Bu konuda sayfalar dolusu yazdım aslında.
Sonra sildim.
Öfkeliyim ve utanıyorum.
İnternette okuduğum bir sürü yorumdan, o resim atölyesine asılan pankarttan onları yazanlar adına utanıyorum ben.
Öldürme fiilini işleyen ya da işleyenler kadar, o bebeyi saklayanların, kollayanların, en çok da bir sürü ihmale imza atan yetkililerin , terbiyesiz c. cerrahın, onun gibi düşünen örümcek kafalıların ve daha nicelerinin de o pisliği yapan kadar suçlu olduğunu düşünüyorum.
C.G'nin saçma salak konuşan, çocuğa acıdığını söylecek kadar aptal olan avukatından da utanıyorum.
Teslim olmuş birini yakalamış edalarında açıklama yapan yetkililerden de tiksiniyorum.
Yazık.
Adalete değil mevkiinize güvenin.

Dip Notlar: İyi ki o baba delirdi de o kadar dikkat çekti.
İyi ki konu(iyi veya kötü bir şekilde) gündemden düşürülmedi.
Keşke Y.Zorba hala K. ailesinin avukatı olsaydı .

2 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

canımcım "baba"nın delirmesi konusunda tamamen haklısın. biz de dün aynı şeyi konuştuk. adam ruh sağlığını kaybetti ama olayı güncel tuttu. buna rağmen bu kadar örtbas oluyorsa aksini düşünemiyorum bile.

cometa dedi ki...

hürriyetin başlığı çok güzeldi;organize işler!