20 Mayıs 2009 Çarşamba

Mai




Yaz geldi. Farkında mısınız? Telefonda Neyir'e "aşırı sıcak iyi ki ince giyinmişim" diyorum, o da cevap veriyor "sen zaten kalın birşey giymezsin ki!"Evet kıyafet açısından çok bir değişiklik yok, sadece üzerime palto ya da yağmurluk giymiyorum gibi bir şey, ama yaz gelince değişen şey; yüzkremimi sizlerle paylaşmayı bir borç bilirim(Bu nasıl saçma sapan bir bağlamadır:))Öncelikle uzun süredir kullandığım yanda fotosu bulunan DDF'nin süper ötesi nemlendiricisinden vazgeçtim sanmayın! Kendisi su gibidir, kokusuzdur, yumuşacıktır, yağsızdır, eğer sivilceli ya da kuru bir cildiniz varsa birebirdir.
Ancak güneşten korumamaktadır.Dolayısıyla geçici bir süreliğine servis dışı kalacaktır.

Bugüne kadar da yaz aylarında dahi kendisini kullanmış, kavurucu sıcaklara çıkmadan da plajda kullandığım sebamed ve benzeri ürünlerle cildimi korumaya çalışmıştım.Ara ara da annemin laroche'unu ve çoğunlukla da cildimi vıcık vıcık yapan 50 faktörlü adını hatırlayamadığım bir kremi tercih ettim.

Ama hepsi yüzüme elli kat fondoten sürmüşüm gibi bir ağırlık hissi vermekteydi ve çok da yağlıydı.Dertler derya olmuştu, ta ki avéne nin 50 faktörlü yüz kremi ile tanışıncaya kadar...


Tamam belki DDF'm kadar değil ama, oda ince, oda yapışkan değil, oda ağırlık yapmıyor suratımda! Ben onu çok sevdim. Güneşi görünce bir bir burnumun üzerinde beliren çillerim de sevecek!Ben ki güneşe tapınan bir insanım ama artık dur dedim, o halde herkes güneşten korunabilir:)Tavsiye ederim.


(Yazık DDF'm fotosunun yanında pek bir minik kaldı ama olsun)

3 yorum:

DoDo dedi ki...

Ben de gunes yuzunu gosterir gostermez bunu kullanmaya basliyorum 2 senedir filan, cook basarili bir urun. Zaten yakinda evde mini bir Avene standi kuracagim, insan cildine iyi geleni bulunca abartabiliyormus :)

BahaR Kim? dedi ki...

kapır kapır kapırtondu o kremin adı karındaşım.
kelime doğrulama:sualite--->çok sual soranlara ait bir felsefe.
bknz.sualizm.

cometa dedi ki...

ewet dodo yakında ben de abartabilirim:)

bahri aferim, allah zihin açıklığı versin:)ama beni okumaktan ders çalışamayacasın diye üzülüyoruM:)))