24 Mayıs 2009 Pazar

Alışverişkolik

Bazen günlerden pazar bile olsa güzel olabiliyor. Mesela bugün annemi arkadaş gezmesine bıraktıktan sonra bahri'nin final projesi baskıları için soluğu bilkentte alıp, babamı optimum avm'ne gitme konusunda kandırabildim. Kafamda Pınar'ın ablasının düğünü için bütçemi çok
sarsmayacak lame olarak tabir edilen(hayatım boyunca dore ve lameyi karıştırdım) bir ayakkabıya ihtiyacım vardı. Aklımdaysa sürekli Optimum'da bulunan Nine West'ten böyle bir ayakkabı almak vardı ve NW'e girmemle ayakkabıyı
bulmam bir oldu:)
Foto'da gördüğünüz pembe elbise ile giymeyi planladığım ayakkabılarım ise sadece 44 lira.(Müge lira dememle çok dalga geçti, yaşlılar gibiymişim)Ve bugün anladım ki ben secret konusunda oldukça başarılıyım. Ayakkabıyı hangi mağazadan alacağımdan, rengine ve fiyatına kadar hayalimi kurduktan sonra tek iş uygulamaya geçmekte! Ayakkabılar kadar başka şeylere de konsantre olsam iyi olabilir aslında. Bir de bugün yine farkettim ki almayı en çok sevdiğim şeylerin başında elbise ve ayakkabılar geliyor! Elbisem ise Nabu'dan. Fiyatı 49 lira ve gerçekten şahane bir parça:P

Geleliim yanda gördüğümüz ayakkabı demeye kıyamadığım güzelliğe!Uzun süredir hayallerimi süslemekle beraber bana yakışıp yakışmayacağını bir türlü kestiremediğim bantlı tarzdaki bu ayakkabıya giyer giymez vuruldum. Ayağımda çok daha şahane durduklarını da söylemeden geçemeyeceğim:P Ancak fotosunu bu şekilde çekmek çok daha zahmetsiz oldu:)
Kotla, çarliston elbisemle, beyaz skiny jeanle hepsile şahane oldu. Ah süreyye yalçın olsayfım bikiniyle bile giyerdim.
Şimdiyse Mehmet'in ikea'ya gidipte beni unutmayarak getirdiği tarçın, vanilya ve çikolatalı mumlarımı yakmış keyif çatıyorum. Uzaktan gözüken foto karesindeyse Mehmet, Bahri, ben ve Büş. Fotoyu çeken Teyzem. Rumeli Hisarına kahvaltıya giderken, dünyanın en güzel kaybolmasını hisarüstünde otobüsten inerek yaşamıştık. Gülsima ve ben gördüğümüz herşeyi hayran hayran seyrederek, ağır ağır ilerlerken, Mehmet'i yavaşlığımızla çıldırtmıştık.
Bugünse dördümüzün bir arada olabildiği nadir günlerdendi. Eskiden hayat daha mı kolay dı neydi?Haftanız güzel olsuN:)

Hiç yorum yok: