21 Mayıs 2009 Perşembe

21 Mayıs Dünya Süt Günü!

Sabahın köründe henüz afyonum tam olarak patlamamışken çıkmakta olduğum metro merdivenlerinin sonuna gelip, işe gitmek için her gün geçtiğim Abdi İpekçi Parkı'na yöneldiğimde iki inek çıktı karşıma.

Bildiğimiz inek! Kanlı, canlı. Hem de süslü püslü, daha çok Heide'dekiler gibi, hatta biri sütlü kahve, biraz da minikçe! Ne oluyoruz dememe kalmadan, Dünya Süt Günü sebebiyle kurulucak standta yer almak üzere parkımıza teşrif ettiklerini anladım. Önce o an elimde bulunan minik sütüme baktım, sonra da ineklere ve teşekkür ettim kendilerine.

Bendeniz yaz sebebiyle ve nedenini anlayamadığım bir hızda aldığım 3 kiloyu vermek amacıyla her sabah nesfeat tüketiyorum ve dolayısıyla lıkır lıkır süt içiyorum. Geçen sene işe yaramıştı, tavsiye ederim. 14 günün sonunda ne kadar kilo verdiğimi de buradan ilan ederim:)

Hepinizi öperim.

Bu yazıyı şakır şakır yağmur eşliğinde yazarken, mini ineklerimizin durumuna üzülmedim çünkü onların pembe kulübeleri vaar,ıslanmazlaaaar!

Ha bir de kesilme dışında bir eylemde inekleri gördüğüme sevindim ben:)

Hiç yorum yok: