5 Mayıs 2010 Çarşamba

Kartvizit.

Sabah kalkamadım yataktan. Saat tam 9:00'da duruşmam var ama o bile korkutmadı beni. Sonra Bahar'ın odama dalmasıyla açtım gözlerimi. "Saat kaç" dedim "7:30" dedi," neeeeeeeeeee" dedim. "Ama bahri ben kalkamıyorum" diye de ekledim arkasından. "Sana şimdi öyle bir şey göstereceğim ki hemen fırlayacaksın yataktan" dedi, avucunun içinde bir şeyleri saklayarak odama geri geldi. B&M Cakes için, dünyanın en güzel kartvizitlerini bastırmış, bir kaç eksiği var ama tamamlarız onları da. Sevinçten ölür mü insan onları görünce? Ve şiş gözlerine, fönü bozulmuş dalgalı saçlarına rağmen güne başlamaz mı?Siparişlerinizi bekliyoruz derken bir de kartımızı vereceğiz artık:)

2 yorum:

Kiraz Limanı dedi ki...

Hayırlı olsun,güzel güzel müşterileriniz olsun :)

Yurdanur

cometa dedi ki...

ay çok teşekkür ederiiz:)