14 Şubat 2010 Pazar

What İf?


Bugün Pazartesi. Şöyle kapalı, böyle kasvetli bir havada denmez ama hani ama bahar havası sanki. Ben paltomu evde bıraktım, çılgın mavi yağmurluğumla çıktım bugün sokağa. İçimde lacivert kısa kollu elbisem. Saçlarımda nasıl olsa üşümem diye duş sonrası halinde..

Haftasonu güzeldi. Önce selmoş, utku ve İstanbul'a kaptırdığımız eren'le hoş beş ettik uzun uzun.Ocean-wave freezer içtim. Sonra D&R'da oturup kitabımı okudum, arada camdan bakıp "kuğulu parkın orası da denizmişş" diye kendimi kandırarak. Sonra casita 'da yemek yedik; didem,efe,bahri,melo,candan ve alican'la,pınar hanım teşrif etmediler, oysa ona bir taç almış, getirmiştim de yanımda. Casitayı çok sevdim, feraye mantısını soğuk buldum, mantarlarına bayıldım.Pazar bahri işe gitti, biz anne baba ve çocuk olarak çarşıya. Yemek kitaplarını karıştırdım eve gelince, odamı topladım, sonra yine dağıttım, bahar işten aç gelir diye ona bazlamalı tavuk yaptım, babam kaybettim sandığım mp3ümü buldu, ben bahar'ın fiyonklu küpesini kaybettim, bulamadım, bahriyi çıldırttım.
Bugün pazartesi. Hoşçakalın.


4 yorum:

Allegra'nde dedi ki...

ay ne iyi yapmışsın hafif giyinmekle..
ne olur ne olmaz diye boynuma atkımı sardım, kapalı havanın ağırlığını da boynuma dolamış oldum bilmeden..

Dilcun D. dedi ki...

İstanbul'u seller görütüyor! Güzel havanın tadını çıkar benim için, güzel bir hafta diliyorum sana, Bahar'a... :)

BahaR dedi ki...

ah canım küpelerim aaah...

cometa dedi ki...

alleciim iki canlısın sen tedbiri elden bırakma:)

dodocum teşekkür ederizz:)

bahri en kötü selmanınkini satın alırım ondan üzülmee:()