16 Şubat 2010 Salı

Deli mi ne?

Geçenlerde akşam üzeri, durakta otobüs bekliyordum. Tam da bu esnada benden başka kimsenin olmadığı durakta yanımda bir adam belirip,( orta yaşlı,uzun boylu düzgün giyimli) telefonla konuşmaya başladı. Yüksek sesle "Abii Beren Saat ölmüş" dedi sonra da trafik kazası, ajans, majans , şile yolu, boyun kırılması v.b. kelimelerle dolu bir dolu cümle sarfetti. O anda ben de "aa aaa" diye kendi kendime gözlerimi devirirken adamla konuşup konuşmamak arasında gidip geldim, baya da şaşırdım. Sonra nedense adam skıkyormuş gibi geldi, olduğum yerden uzaklaşıp, otobüsü beklemeye devam ettim. Biraz geçince adam da ortadan kayboldu zaten.
Daha sonra ben Beren Saat'in ölmediğini de anlayınca, elin deli gibi durmayan normal görünümlü adamının neden böyle birşey yaptığına bir anlam veremedim. Belki de sadece eğlenmek (!) mi istedi acaba falan dedim, bir kaç kişiye de anlattım geçti gitti.
Dün de annem bizim cadde üzerindeki manikürcüye gitmiş. Orada çalışan kız da herkese Beren Saat'in öldüğünü anlatıyormuş, annem de "yahu nerden duydun " deyince, kız arkamdan orta yaşlı bir adam yürüyordu işe gelirken, telefonla kimle konuşuyorsa artık ona söyledi" demiş!
Netice de bizim oralarda "Beren Saat öldü" diye gezen deli bir adam var da vallahi ben anlamadım amacı nedir:)

5 yorum:

emelo dedi ki...

Ay Allah korusun, kendisini cok seviyorum ben. O adam da tam manyakmıs yani...

uyduruk prenses dedi ki...

haa haa çok komik milletin başka işi gücü kalmamış mı:)

D!mple Peach Rock dedi ki...

ahahahah
ajdar a şarkı hediye edeceğini iddia eden bi deli zat da benim bi arkadaşa denk gelmişti.
canı sıkılıyor mlletin, maksat zmn geçsin.
sçmalamak serbest :D

Elly dedi ki...

yetti bu milletin bihter manyaklığı yaw, biride geçenlerde sitesini hacklemiş, neymiş efendim bizi dünyaya rezil etmişmiş. inanmamiz gereken gerçekleri hiç sallamadığımız gibi inanmamamız gereken ne varsa dibine kadar inanıyoruz.

cometa dedi ki...

emeloo; manyak mı sapık mı bilemediM:)
uyduruk prenses;millet cidden tuhaf:)
d!mple p.r;ajdara şarkı hediye etmek de oldukça girişmci bi hareketmiş:)
elyy; evet bende okudum geçen gazetede sitesinin hacklendiğini, ayrıca ne doğru söylemişsin..