29 Ocak 2009 Perşembe

Sen de rüyalarında beni görüyor musun?


Bu gün bitmiş ama düne kadar devam etmiş o güzel hava biraz aptala çevirdi beni.
İçime bahar sevincini yerleştirdi, sonra da çekti gitti.

Ben sanki okuldan erken çıkmış, hava henüz kararmamışken, tribecada oturup, akşama doğru hafiften üşüyüp içeri kaçtığımız günlerden bir günde gibi hissettim kendimi :)Birazdan altın kızlarla buluşacakmışım gibi. (Hani tribecaya gittiğimizde yaş ortalamasının benimkine denk düştüğü günlerdeki gibi)
Ben sanki hoşlandığım çocuk bana tatlı bir şey söylemiş de çok sevinmişim gibi, onu sanki birilerine anlatmak ister gibi kalbimde bir heyecan hissettim 3 gündür:).

Bir de ben kendimi bizim bahçedeki zamansız açan yeni dünya ağacı gibi hissettim biraz. Baharı karşılamaya fazlasıyla hevesli..

Bugünse yağmurla birlikte vazgeçtim topuklu ayakkabılarımı giymekten.
Bugün kırıldım biraz. İncelikler yüzünden…

Hiç yorum yok: