26 Ocak 2011 Çarşamba

italyada iş arıyorum.

Pazartesi dans kursuna gittim. Bu kadar eğleneceğimi düşünmemiştim . Hiç tanımadığım insanlarla güle oynaya, hayatımda adını ilk defa duyduğum bir dansı öğrenmeye çalıştım. Bachata! Hocamızın söylediğine göre, kölelerin ortaya çıkarttığı, hem zaman hem de mekan sıkıntısı çekerek icra ettikleri bir dans olan bachata çok kıvırmalı ve ateşli hareketler içermekle beraber, bana niyeyse bir hüzün de verdi.

Çarşamba günü çok güzel bir konsere gittim. Kerem Görsev ve Hacettepe Senfoni Orkestrasının, klasik-jazz karışımı konserini gerçekten beğendim. Kerem Görsev her zaman çok karizmatik ve mütevazi, ölmüş köpeğine de bir şarkı besteleyecek kadar tatlı.

Yani güzel şeyler oluyor, olmuyor değil, ama o hüzün dönüp dolaşıp buluyor beni.

O yüzden bugün Perşembe, ben İtalya’da iş arıyorum. Uzaklara gitmek istiyorum.

Olur mu dersiniz?

Hiç yorum yok: