11 Ocak 2011 Salı

gelsin.

Kötü şeyler mi olanlar?
Pek bir fikrim yok.
Ama son günlerde epeyce şey olduğunu söylemek mümkün.
Uykusuz geceler, kan çanağı gözler, planlar, araştırmalar,konuşmalar, bir türlü içinden çıkamamalar..
Öfkeyle dolup, kafanın içinde edilen kavgalar, biriktirdiğin sözler, sarfedemediğin..
Korkuyor muyum?
Hiç bir fikrim yok.
Ama geçer biliyorum, üstesinden geliriz.
Çözeriz. Bu bir sınav.
Umarım sorular çok zor değildir.
İnanınca geçer. Geçer değil mi?
***

Ve benim Dedem'in cep telefonu yoktu.
Ama dükkanın telefonu bende "DEDEM" diye kayıtlı.
Dedem gittikten sonra ilk kez o telefon "DEDEM"diye çaldığında , cep telefonu olmadığını bildiğim dedemin aradığını sanmıştım.
Ama bugün, kayıt şeklini değiştirmediğim o numarayı "dedem" diye aradığımda, her şeyden çok onu aramış olmak istedim. Ondan akıl almak istedim. O varken ben hiç korkmazdım.

Hiç yorum yok: