21 Nisan 2010 Çarşamba

Mektup.

Merhaba Canım,
Yazamadım epeydir. Kusura bakma. Yoğun ve de yorgunum bu hafta. Duruşmalar stresli, kurabiye siparişleri çeşitli. Bahar alerjim yolunda gidiyor. Beni bu sene pek üzmeyecek gibi. Geçen hafta da siparişleri yetiştirmekle, anneme kermes de yardım etmekle, işyerinde ona buna yetişmekle geçti.İstanbul’dan Kürşad geldi.
Pazar biraz saçlarımı kestirdim. Ama görsen anlamazsın. “Şu yaşa geldim kakülün bana yakışmadığını yeni öğrendim” dedim, “hı kaç oldun 23 mü?” dedi Caner Abi. Sağ olsun beni mutlu etti.
İşte daha dün pazarken bugün Çarşamba olmuş. Ben iyiden iyiye yaşlılar gibi konuşmaya başladım.
Yarın Pınar’ın kınası, Cumartesi düğünü var. Bu nedenle 3 günlük bir tatil yok. Yine bol bol koşturmaca var.Dans etmek var, gülmek var.
Yine yazarım.
Fotoğraflar da gönderirim.
Hasretle kucaklar, gözlerinden öperim.

Hiç yorum yok: