8 Nisan 2010 Perşembe

Fortune Cookie.


Şu an Bahriyle oturmuş cumartesi günü için aldığımız siparişlerimizi nasıl yapsak diye fikir alışverişi yapıyoruz. Aslında pek karşılıklı denemez çünkü Bahar ne zaman bir şey düşünmemiz gerekirse başka şeyler düşünür. Şimdi de bir yerde fortune cookie gördük, "a nasıl yapılır acaba"derken o birden onun tariflerini falan aramaya başladı. Yani böyle tipler vardır, bilirsiniz. Yapmanız gereken bir iş vardır ama o tipler, ona konsantre olamadığı gibi, gider başka birşeyi deli gibi araştırmaya başlarlar. İşte Bahar da tam o tiplerden. Hayır biz fortune cookie yapmak zorunda olsak eminim o gider ve ginger cookielerle ilgili bir araştırma yapardı.Kalıbımı basarım ki.


Ve ben Bahar'a heyecanla birşeyler anlatırken, o da "bizim bir müşterimiz var hard diks" diyor dedi. Ben de ona "nerden aklına geldi ki" dedim. O da "biraz önce riks dedin" dedi. Ben sanırım beş yüz kere arka arkaya risk, hard disk, ve şarj dedim. Yan, riks, hard diks ve şarz dememek için tabii ki.


Bu yazının sonu bir yere varmaz ama umarım aklımıza güzel fikirler gelir. Hoşçakalın.

Biraz önce bir fortune cookie videosu izledik ona bir bakın lütfen ve sakın evde denemeyin.

Hiç yorum yok: