26 Nisan 2010 Pazartesi

Geliyor düğün alayı..


Şu geline bakın. Dünyanın en tatlı gelini. Tokası süperdi. "Duvak takma" dedik. Takmadı. Makyajını Sezar yaptı. Gelinliği de ona çok yakıştı. Düğünde ne kadar çok oynadığımızı tahmin edemezsiniz. Halaylarda bir o yana bir bu yana savruldum ama yine de eskiye nazaran daha başarılıydım. Damat halayında doğaçlama takıldım.Ankara havalarında nispeten daha iyiydim. Falan filan işte. Çok duygulandım yine. Ama düğün işi zor iş. Evlenin gelirim, ama benden düğün beklemeyin, rica ederim. Canım yazmak istemiyor. Bu kadar olsa yeter mi? Şu 3 günlük tatil dedikleri bitti mi? Ben ne anladım bu tatilden? Bugün çok şaşkındım. Yarın allah bana akıl filir versin. BU yazıyı güzelleştirecek tek şey yukarıdaki fotodur. Siz de böyle güzel bir gelin olun, ya da böyle bir gelinle evlenin inşallah. Esen kalın.

Hiç yorum yok: