22 Aralık 2008 Pazartesi

Kutup Ayısı

Kalbimin üstüne bir ayı oturmuş öylece.
Çok ağır.Yine de ben onun beyaz bir kutup ayısı olduğunu düşünüyorum. Sevimli olsun diye.
Ama o sıkıştırdıkça sıkıştırıyor içimi.
Belki kalkar gider, bekliyorum.

Bir hata yaptığımda felsefem üzerinde çok durmadan, ağlamadan, sızlamadan, dersimi alıp, bir kenara yazıp, rafa kaldırmaktır. Yok yok rafa bile kaldırmam ben denize atarım.

Ama bu ara üst üste gelen terslikler, hatalar derken nedense korkak oldum.Umarım geçer.

Hüzünlü havamı dağıtmak için kalktım Bahri’nin ulustan aldığı aşçı şapkamı taktım kafama. Üzerimde leoparlı önlüğüm, başladım brownie yapmaya.

Anladım ki insan bir başka şeyin telaşına düşünce unutuyor kendi dertlerini, tasalarını.
Bende browniem kabardı mı, tadı nasıl olacak derken baktım beyaz ayım hafiften kutuplara doğru yola çıkmış.

Mevsim burada da kış ayıcık ama sen geri gelme sakın. Bir de kar yağmasın.

3 yorum:

caloroso dedi ki...

o sevimli beyaz kutup ayısına lezzetli brownilerinden ver bakalım...
seni hafifletmek için oradan kalkar gider...
kürkünde kakao lekesiyle...
yüzünde minik tebessümle...

Brajeshwari dedi ki...

kutup ayıları, brownie çok severmiş. İyi olmuş brownie yapmak.

cometa dedi ki...

ah bir bilseniz ki browniem sufle gibi oldu:)

onun gören kutup ayısı bana çok gülerdi heralde:)

ama yine de yerdi bence:)