30 Ocak 2015 Cuma

tasty sinema.

Küçükken bizimkiler dizisinde kurufasulye yenmişse annem akşamdan ıslatırdı fasulyeyi, pazartesi bizde de pişerdi. İkinci baharı izlerken lahmacunları içli köfterleri götürdüğümü söylememe herhalde gerek yoktur. Fargo izlerken french tostumu pişirir öyle seyrederdim. Ben her daim aşeren bir insanım ama sen bana anlattığında değil, seni yerken gördüğümde değil sadece izlediğimde. Evet hastayım çok geçmiş olsun.

Ve şimdi biletlerimi aldığıma göre artık yazabilirim.Benim gibi bir dolu insan var ki bir etkinlik düzenlemişler.

Linki burda;

http://www.peramuzesi.org.tr/FilmProgram/Pera-Film-ve-Tasty-Cinema-sunar-%E2%80%9CParti-The-Party%E2%80%9D/114

Biletleri biletix'de.

ben bir filmi izleyip de yiyebilecek miyim onu görmeye gidiyorum.
Mutluyum.

Hiç yorum yok: