23 Ocak 2015 Cuma

naçizane

Bir dizi tavsiyesi; leftovers
ilk başlarda çok yavaş geldi. finaline gelebilirsem kesin abuk subuk bir şey de çıkabilir ama 1. sezonun sonlarına doğru beni çok etkiledi. hayatımda bir fırt sigara içmemiş insanım, beyazlara bürünüp, oyak sitesinde, baharların evin önünde sigara tüttürüp, üstüme gelen köpeklere, kağıda koşt yazarak cevap vermek istiyorum.

bir film tavsiyesi; boyhood.
bence gerçek bir filmdi. karakterlerin filmle birlikte büyümesi/ yaşlanması güzeldi.(film 12 yılda çekilmiş) iyi o kadar zamanda kimse ölmemiş diyen tek öküz ben olamam herhalde?

bir kitap tavsiyesi; henüz okumamış garibanlar için; Yenişehirde bir öğle vakti. (Sevgi Soysal)
ben bu kadar zaman bu kitabı neden okumadım bilmiyorum. ama belki de güzel olan o ankara kitabını istanbuldayken okumaktı. sen de okumadıysan oku. bitmesin diye çok yavaş okudum.

Dergi tavsiyesi; kafka okur ve kafa.

ben blog yazmaya mı başladım ne?

okuyan var mı?

4 yorum: