15 Şubat 2013 Cuma

NASIL SAĞLIKLI BESLENİRİZ?


ben:  bugün canım
beyti çekio
 m:  ben de dün gece
tokat kebabı izledim samanyolu tvde
patlıcanlı filan canım nasıl çekti
urfalıya gider patlıcan kebabı yerdik
yani sen beyti ben patlıcan kebabı önden de lahmacun üstüne de künefe offffffffffff!!!
 ben:  of
nese ben çok güzel inegöl
köfte tedim
çok güzeldi
o dediklerini haftaya yerz
ben:  samanyolu tv seretmeni başka zaman konuşcam

Yukarıda gördüğünüz ben ve bir arkadaşım arasında geçen rutin bir konuşma. etrafım böyle yemek düşkünleri ile dolu ve ben de başkanları sayılırım. sağlıklı beslenmek, yemek düşünmemek istiyorum, ama instagram yokken ve bloglar bile yokken sürekli yiyen ve sürekli bunların fotoğraflarını çeken, küçükken en sevdiği oyun yemek programı sunmak olan bir insan düşünün. şimdi düşünmeyi bırakın. umarım ben de bırakırım. 
amin.

Hiç yorum yok: